Gunda sier: Hei alle sammen. Jeg ønsker dere en fin dag! God helg!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 23.05.2020 av Anonym.
Lurt av SeniorDate igjen
Da har jeg latt meg lure av SeniorDate igjen. For "ørtende" gang.
Hvordan?

Vel, det er jo ikke mulig å se hvem som har sendt melding uten å betale for medlemskap. At det for n'te gang er en fake profil som har sendt melding burde kanskje ikke overraske, men som sagt: Jeg lot meg lure av SeniorDate. Igjen.

Hadde det vært mulig å se hvem som hadde sendt melding, ja da hadde jeg sjekket profilen og raskt sett at dette var en fakeprofil: "Dame fra Fillipinene som har bra farge på huden for alderen".
Og hvis jeg nå avslutter medlemskapet sånn at det ikke fornyes, ja da slettes det umiddelbart. Jeg overlever den femtilappen, men det handler mer om prinsipper. Skal en ta betalt for en tjeneste så må det kunne stilles noen krav. Og om litt kommer det sikkert et svar fra SeniorDate om at de sletter fake profiler fortløpende. Det er bare det at det er dårlig samsvar mellom teori og praksis. Dessverre.

Så nå får jeg følge med datoen og stoppe medlemskap før neste fornyelse. Og så lar jeg meg sikker lure en gang senere også, dum som jeg er...

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 29.06.2020 av Anonym
Uff da! Jeg har nettopp meldt meg inn så dette lover ikke godt. Hva mener du med fake profil? At bilde ikke er den personen som skriver?
Gunda sier: Hei alle sammen. Jeg ønsker dere en fin dag! God helg!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen