Gunda sier: Hei alle sammen. Jeg ønsker dere en fin dag! God helg!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 10.06.2020 av Anonym.
Nakenhet, massasje og andre "ulovligheter"
Lurer på om jeg banner i kirken nå, men...

Jeg hører med blant de som trives med nakenhet alene eller i "tosomhet", inne som ute. (Er altså ikke "organisert naturist".) For meg har derfor nakenhet ikke noen automatisk forbindelse med sex. Kanskje tvert i mot.
Og så elsker jeg å gi oljemassasje. Kjenne naken hud mot naken hud. Se og kjenne at den andre nyter. Heller ikke dette har noen automatisk forbindelse med sex.
Selvsagt skjønner jeg at dette ikke ligger for alle. Aksepterer og respekterer selvagt det.

Men hvor stuerent er det å ta det med i en profil på SeniorDate? Det lurer jeg litt på. Sitter med en følelse av at en fort blir sett på som useriøs og bare har fokus på en ting om en sier noe om det her inne?
Seriøsitet har for meg å gjøre med hvordan en møter andre mennesker. At en aksepterer at vi alle er forskjellige med forskjellige preferanser og uten at noe så naturlig og herlig som nakenhet eller oljemassasje skulle kvalifisere til stempelet "useriøs".

Det kan være at jeg tar feil så klart, men har nå vært litt til og fra her i noen år så det er litt fundert i erfaringer her inne også.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 15.06.2020 av Anonym
Innlegget ditt er noe uklart, men jeg oppfattet det slik at du har flagget dine interesser i din profil. Og jeg har ikke kjennskap til hvordan du har profilert dette. Dersom dette er gjort like tydelig som det du har redegjort for i ditt innlegg, så må du nok regne med at din åpenhet kan bli møtt med misforståelser og skepsis. Ikke alle har et like naturlig forhold til nakenhet. For mange seniorer (som det er flest av her på forumet) så oppleves nakenhet=sex. Fortsett med din ærlige profil du. Det finnes vel noen der som forstår, men mulig du må leite litt
Anonym
#2. Postet 16.06.2020 av Anonym
Innlegget ditt er noe uklart, men jeg oppfattet det slik at du har flagget dine interesser i din profil. Og jeg har ikke kjennskap til hvordan du har profilert dette. Dersom dette er gjort like tydelig som det du har redegjort for i ditt innlegg, så må du nok regne med at din åpenhet kan bli møtt med misforståelser og skepsis. Ikke alle har et like naturlig forhold til nakenhet. For mange seniorer (som det er flest av her på forumet) så oppleves nakenhet=sex. Fortsett med din ærlige profil du. Det finnes vel noen der som forstår, men mulig du må leite litt
Takk for svar :-)
Anonym
#3. Postet 20.07.2020 av Anonym
Lurer på om jeg banner i kirken nå, men...

Seriøsitet har for meg å gjøre med hvordan en møter andre mennesker. At en aksepterer at vi alle er forskjellige med forskjellige preferanser.
!
De "prektige" vil ha en "armkrok"...en fordekt omskriving som også kan bety "sex"?
Anonym
#4. Postet 03.11.2020 av Anonym
Her var det mye anonymitet, det inngir ikke tilit akkurat, uansett hva slags tilbøieligheter man har. Selv med bilde er det ikke sikkert det er seriøst. Det er flere falske profiler her med bilde.
Du har ikke vurdert om du kanskje hører hjemme i et annet forum der de fokkuserer mer på nakenhet oljemasasje og denslags.
Anonym
#5. Postet 08.11.2020 av Anonym
Hei

Ja om du banner i kirken...

Jeg har ikke vært her inne så lenge, men opplevd to ganger (samme profil og) å bli skuffet av personer her inne.
Det virker som om noen vil ha "noe mer" ganske fort... hva kaller en det tro?
Anonym
#6. Postet 10.01.2021 av Anonym
Nakenhet burde være helt naturlig. Det er vel en grunn til at vi mennesker blir født nakne, ikke med pels eller fjær. Kanskje du burde bli medlem av en naturistforening. Da tror jeg du har større sjanse for å møte noen som forstår deg. Kanskje ikke i den aktuelle foreningen, men det finnes grupper på facebook, som f.eks. 'vi som liker å være naturister'. Jeg har vært så heldig å treffe en som deg èn gang. Helt tilfeldig møte i en naturistleir en helg.
Anonym
#7. Postet 18.01.2021 av Anonym
Men hva i alle dager gjør du her inne? Anonym og uten bilde!
Anonym
#8. Postet 06.02.2021 av Anonym
Tusen takk!
Da trådstarter, anonym uten bilde, ble kritisert for å være det av en som er anonym og uten bilde fikk jeg meg en virkelig god latter. Og det kan vi trenge i disse coronatider.
Gunda sier: Hei alle sammen. Jeg ønsker dere en fin dag! God helg!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen