Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 30.10.2020 av Anonym.
Alder.
Tror de fleste innpå her er for gammel til dette.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 30.10.2020 av Anonym
For gammel? For hva? Det er jo noen som er i førtiårene (har forresten sett noen under førti her også)hva er de eller for den saks skyld folk i femti,seksti,sytti og åtti årene for gammel til? Er der en aldersgrense for å finne kjærlighet og vennskap? Håper du vil forklare denne påstanden litt bedre.
Anonym
#2. Postet 30.10.2020 av Anonym
Leste innlegget tidligere i dag og satt igjen med samme spørsmålene.

Blir like spørrende når noen sier at "alder bare er et tall"...en fornærmelse, spør du meg.
Anonym
#3. Postet 31.10.2020 av Anonym
He he. Så det kom noen reasjoner. Det er jo bra. Vel innpå her skjer det veldig lite. Har det med alder å gjøre. Snakker med yngre folk som er på andre datingsider og der skjer det noe Ikke stille som det er her. Jo eg tror det har med alder å gjøre.Finne kjærlighet ja men da må man gjøre noe ikke bare legge seg innpå en dating side.
Anonym
#4. Postet 31.10.2020 av Anonym
Jeg er snart 84 og jeg føler ikke alder som noen hindring Hvorfor skulle jeg det??
Anonym
#5. Postet 31.10.2020 av Anonym
Fint med et hjerte i koppen, men også med et fint hjerte i kroppen.

Alder er flott!
Anonym
#6. Postet 31.10.2020 av Anonym
Sier ikke alder er en hindring men tydeligt at det er mye vanskeligere når man blir eldre og det vises jo innpå her. Ell er det andre ting som gjør at det skjer så lite innpå her. Kom igjen da folk si hva dere mener da.
Anonym
#7. Postet 08.11.2020 av Anonym
Hei
Du mente ironisk? For det er jo seniordate hehe
Anonym
#8. Postet 08.11.2020 av Anonym
Hei igjen

Sitter å kjeder meg på sykehuset, så tenkte jeg skulle se om det er noe mer å skrive her...
Skjer ikke då mye her inne nei, Finner gamle innlegg, dom jeg svarte på, såg ikke årstallet i farten..

Jeg får svar fra menn som er ca. 18-20 år yngre enn meg, dkjønner ikke alltid det da...
Anonym
#9. Postet 11.11.2020 av Anonym
Ja, det er tydelig det, denne plassen er lite seriøs og stille som i graven....mange profiler er ikke aktive.... å da hjelper det lite hvor aktiv man selv er.
Anonym
#10. Postet 12.11.2020 av Anonym
Jeg tviler på at den labre aktiviteten her inne har med alder å gjøre. Jeg tror rett og slett at mange er her inne nærmest for å "titte litt". Det virker lite seriøst, synes jeg. Og for dem som faktisk er ute etter vennskap eller kjereste uansett alder, blir det nesten litt stusselig. Det blir jo bare ørkesløs leting.
liten kommentar til yngre menn og eldre damer: Jeg stusset over fenomenet da jeg begynte her inne. Forskning viser visstnok at yngre menn søker modne og selvstendige damer. (eller morsfigur?)