Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 09.11.2020 av Anonym.
Blokkering
Lurer på om noen av dere har opplevd noe lignende?: I den første meldingen fra en mann, kunne jeg lese: "Hei, hei, kikk på profilen min om du vil!" Jeg gjorde det så klart, man ble jo nysgjerrig, men hadde ikke tid til å skrive noe til ham akkurat da. Tenkte å gjøre det dagen etter, men nei, dette ble umulig, fordi mannen blokkerte meg, men før det, skrev han: "Takk for besøket!".
Ble litt sjokkert, må jeg si.....

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 09.11.2020 av Anonym
Det der har eg og oppleve innpå her.
Anonym
#2. Postet 11.11.2020 av Anonym
Melder meg ut igjen eg
Anonym
#3. Postet 12.11.2020 av Anonym
Det verste er disse man begynner å skrive med som virker hyggelige og intr. for så i neste øyeblikk bare kutter ut å svare uten forklaring. Voksne mennesker det er uhøflig og veldig dårlig gjort.
Anonym
#4. Postet 07.12.2020 av Anonym
Er så enig. Jeg har også kommentert dette tidligere. Det handler jo om vanlig respekt for sine medmennesker. Det koster lite med et høflig avslag når det ikke passer.
Anonym
#5. Postet 14.12.2020 av Anonym
Anonym
#6. Postet 16.12.2020 av Anonym
Nå har jeg opplevd nettopp det. Hvis jeg fortsetter å være her, vil jeg snart bli en mennhater. De spiller et urettferdig spill og helbreder dermed sine personlige sår eller komplekser.

Spillet er alltid initiert av dem, velvalgte ord, komplimenter og forsiktige følelser. Du får snart deres "virkelige navn". De trekker snart ut informasjon om deg når de ser at du stoler på dem. Når vi åpner med følelsene våre, forsvinner de plutselig uten et ord.
Utdannelse, utseende, profil, ingenting er en garanti for at du kommuniserer med en gentleman.
I dag føler jeg meg dårlig som en jukset kvinne. Før eller siden møter hver kvinne en slik opplevelse. Vi har et kollektivt kvinnelig minne om den opplevelsen. Jeg er lei av det. Jeg hater det korte mannlige sinnet. De vil aldri nå så langt som til hjertet.
Hvordan ting står kan vi bare drømme om dette.
Anonym
#7. Postet 23.12.2020 av Anonym
Huff, det er leit at det skal være slik her inne.
Jeg tror vi damer må stille med veldig moderate forventninger rett og slett. Vi må regne med å bruke lang tid på å finne en hyggelig mann. Jeg tror faktisk de finnes. Vi må være gjerrige med opplysninger om oss selv. Kan hende det er best å treffes for en liten prat før en oppgir telefon eller egen e-post. Først ved fysisk møte kan en vite hva slags person en har med å gjøre. Internett er nok dessverre et sted der det råder mye dårlig folkeskikk.
Lykke til videre, damer.
Anonym
#8. Postet 26.12.2020 av Anonym
Hei
Jeg har i løpet av dagen blitt blokkert av 2 menn..den siste kun for at jeg skrev et hyggelig brev til vedkommende.Er det virkelig slik på denne siden at man blokkerer folk?
Anonym
#9. Postet 30.12.2020 av Anonym
Nå har jeg ikke opplevd å bli blokkert enda men jeg har skrevet til noen få utvalgte som til og med har godtatt en venneforespørsel fra meg og vi har likt hverandres profil. Dager og uker har gått uten noe svar tilbake. Det synes jeg er både uhøflig, sårende og respektløst. Så Gabi20 og dere andre, her må vi visst bare være hardhudede og tåle det meste i en kynisk verden men jeg gir snart opp hele greia!
Anonym
#10. Postet 30.12.2020 av Anonym
Dette var nedslående å høre, Meriam! At du skjærer alle menn over en kam er nå en ting men dine karakteristikker av menn generellt er kvalmende. Du er allerede en mannehater og hvorfor du er på denne datingsiden på jakt etter en mann er ubegripelig for meg.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen