Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 11.01.2021 av Anonym.
Kva eg galt med menn i 40 åra!
Atter ein ny 40 åring som ligg inne her med profilbilde/naken overkropp og no har han lagt ut eit bilde av "penisen" sin.

Er det "seniordate" sida det er noko galt med eller folka? Kanskje dei som driv denne nettsida burde gjera noko snart og?
Ja eg lurer på om dette er ei SEX side, det virkar iallefall slik når det er maaaaange frå vel 20 år og oppigjennom som vil ha kos/sex med damer på 60-70 år

Sida er for 40 + står det men når ein kikka på mange profilar så er dei langt yngre enn det og er kunn ute etter SEX.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 11.01.2021 av Anonym
Jeg liker heller ikke slike bilder, men kan ikke dy meg for å lure på hvorfor du søker på menn i 40-års alder.
aftenstjernen
#2. Postet 11.01.2021 av aftenstjernen
Har berre eit ord når eg ser slike bilder SKAMMELIG
Anonym
#3. Postet 12.01.2021 av Anonym
Kanskje litt drøyt av seniordate å tillate dickpicks. Har aldri helt forstått det kommunikative i dem. De skremmer jo bort folk her.
Yngre som er tiltrukket av eldre damer er greit. Forstår dem. Hørte reklame for en dating-side der vi menn ikke får være så anonyme. Har litt sansen for det.
Anonym
#4. Postet 12.01.2021 av Anonym
Enig med deg i det du skriver,men meld dette inn til SD
Anonym
#5. Postet 12.01.2021 av Anonym
Enig med deg, Hordaland!! Dette er direkte kvalmende. Jeg la inn klage på denne nevnte profilen, i går. Og jeg har faktisk gjort det samme, tidligere, på noe lignende. Trodde dette skulle være en seriøs side, der man kan finne en venn eller kjæreste. Håper det blir gjort noe med dette snart, og at det blir bedre "kontroll"!!!
Anonym
#6. Postet 16.01.2021 av Anonym
De unge karene leter vel etter en mors-erstatning. Ganske ynkelig etter min mening. Men som anonym, går visst det meste an. Det kan se ut til at denne siden er en eneste stor "hjemme-alene-fest" Jeg har meldt fra om andre ting, blokkering, men det er ingen respons. Hva gjør vi?? Ja, det er triste greier for oss som faktisk leter etter en god venn.
Anonym
#7. Postet 17.01.2021 av Anonym
Jeg ser at mange av disse "ungdommene" er ganske klar og tydelig på at de er ute kun etter ei eldre dame til sextreff. Det er jo en ærlig sak så lenge det blir sagt rett ut og det finnes sikkert noen godt voksne damer som ønsker seg en yngre elsker. Men hvorfor her? Det finnes jo nettsteder for sånt,jeg er sikker på at det er lettere å komme i kontakt med folk for sextreff på et sånt sted. Jeg lurer også litt på hvorfor det er flere i trettiårene her? Trodde det var en aldersgrense på førti på siden?
Anonym
#8. Postet 18.01.2021 av Anonym
Hei Hordaland! Det du omtaler her jo bare sjukt! Forskrudd oppfatning av kvinner uansett alder. Men det er visst normalt har jeg hørt. Det fremstår som om menn tror at det eneste vi kvinner tenker på er sex. Og at kjønnsorganet hans, og da går jeg ut fra du snakker om et erect organ, skal liksom få oss til å ta kontakt.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen