Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 20.01.2021 av Anonym.
En anbefalt e-bok: LIdenskap med forviklinger
En bok jeg kan anbefale er en bok du kan få kjøpt som e-bok via Amazon.com. Den formidler det vi vel de fleste kvinner erfarer i forhold med menn i vår alder som "middelaldrende". Boka koster slikk og ingenting og du må skaffe deg Kindle som leser e-bøker. Boka: "Lidenskap med forviklinger". Forfatter Sidsel Dahl

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 23.01.2021 av Anonym
Jeg anbefaler alle kvinner å lese boka: Lidenskap med forviklinger. Dere som mer enn stusser over den kulturen som befinner seg her inne. Den handler om kvinner som har passert 50 og som konkurerer med unge kvinner som kan tilfredsstille menn over 50; som drømmer om en ny vår. En ny familie. Og dermed søker seg en kvinne som er minst 20 år yngre. Disse finnes også her, men disse har ikke det samme tilbudet siden de fleste menn her har passert de 60, hvilket er for gammelt. De fleste menn over 50 har ikke kapasitet til å tilfredssstille en kvinne på 40. Og siden vi eldes og blir mindre og mindre attraktive søker vi andre steder. De menn her inne som gjør dere frustrerte av forskjellige grunner, eks vis at de ikke svarer dere selvom dere er aldri så åpne og ærlige, disse er hva jeg mener er dysfunksjonellle menn, som vet at de ikke makter å leve opp til kvinner; uansett alder. For det er store forskjeller på hvordan menn og kvinner tenker og reagerer på hverandre. Sex er den største drivkraften for menn; og de gir seg ikke ende over selv om de er fylt 80. Oh no!Boka handler om menns manipuleringer og kontroll. Les den og kjenn dere igjen. Hilsen Mia
Anonym
#2. Postet 25.12.2022 av Anonym
Jeg er ny her og har ikke lyst til å kaste bort tiden min. Kan dere menn svare på forrige innlegg og si hva som er strategien deres? Evt. en kvinne over 50 med lang erfaring i disse date-sidene. Jeg har hørt at de fleste menn har en liste med ca. 10 potensielle partnere og dater alle, +/- samtidig. Og kvinner må treffe minst 10 stk. før man treffer gullet. Vet ikke om jeg orker, men jeg gir meg selv en sjanse
lars1965
#3. Postet 28.12.2022 av lars1965
Vil tro at alle danner seg et bilde av hvordan disse sidene blir brukt, og det er jo så mange psykologiske faktorer. Her på seniordate er heldighvis kravene til oss menn ikke for store. Jeg befinner meg i båsen til menn som liker eldre damer. En hyggelig prat er like fint som et mykt kyss. Jaja, ikke helt, og helst begge deler. Jeg er mindre fordomsfull med alderen, og aksepterer mer i dag. Vi må prøve å ikke såre hverandre.
Disse manipulerende mennene er en gruppe for seg. De er sikkert litt spennende typer.
lars1965
#4. Postet 29.12.2022 av lars1965
En sak jeg har reagert på er hun jenta som jobba som fisker, og opplevde så mye ufine holdninger hos menn på jobb. Så sitter det politikere i Oslo, og sier at de vil rydde opp i den bransjen. Det jeg reagerer på er at de ikke ser på det som et samfunnsproblem. Det handler i mange tilfeller om holdninger, og stikker ikke så dypt. Eller et seniordate problem. Tuller.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen