Til seniorman: Her er vi visst på bølgelengde. Du har så rett så rett! Og skulle vi turde å være enda mer politisk ukorrekt så kanskje vi får Ola og Kari til å våkne! Selv var jeg så tydelig i mars i fjor at jeg påsto at dette er styrt som propaganda. Jeg ba saueflokken å skru av Nrk/Dagsrevyen. Eller hva med TV2 i dette tilfellet??
Så sant som det er sagt! - Miaculpa - eller rettere sagt, skrevet!
"Sauer er ALLRIGHTE dyr", de går i flokk, og de ser ser seg aldri tilbake, går bare rett frem og tror gresset er grønnere lenger fremme eller på andre siden... og de lager ikke en lyd når de blir "fanget" og "kneblet" for å la seg klippe...det er bare det at ingen av oss er sauer, vi må både se oss tilbake (historisk) og gi lyd fra oss når noen vil ha oss inn i konformitet, gå i flokk og bli "politisk korrekte". Hadde sauer vært "AllRights"-dyr ville jeg kanskje syntes det var OK å være sau...ha ha.
Nyheter på Main Stream Media, enten det er på TV, i papirformat eller på nett, ser jeg ikke mer på...TV2 er nesten verre enn NRK. Det verste er at vi må betale for det over skatteseddelen...det sørget jo hun som ville ha seg fersk gulrot i åkeren for!
Snart blir det vel portforbud også?
Kankje må det (på fint:) et politisk paradigmeskifte til?