Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 26.01.2021 av Anonym.
Hvor lenge lar du deg lure?
Hvor lenge lar du deg lure?
Er du en person som kjøper alt du blir fortalt på TV eller i den lokale avisen på nett? Se denne norske filmen og still deg selv disse spørsmålene. Jeg tipper at i alle fall noen av dere slutter med det unyttige munnbindet!

https://www.youtube.com/watch?v=9IvPKWIqqf0&feature=emb_title. Mia

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 26.01.2021 av Anonym
Skeptisk?
Anonym
#2. Postet 26.01.2021 av Anonym
Leste at mengder av munnbind bare ble hevet på havet...husker ikke om de var brukte eller ikke...men var de brukte, så vil jo disse virusbombene sannsynligvis overføres på skalldyr og fisk...da bør en i alle fall sprite opp fisken før en spiser den...da vil nok folk også spise mye mer fisk! Da blir nok Fokehelseinstituttet fornøyd! De har jo stengt ned alt, men åpnet polet igjen...så løp og kjøp fisk!
Anonym
#3. Postet 27.01.2021 av Anonym

Covid-filmen

Jeg håper at mange har linket seg inn på denne norske filmen. Psykisk stress pga all propagandaen om dette covid-viruset kan få deg til å senke skuldrene - om du søker sannheten. Betraktelig! Mia

https://www.youtube.com/watch?v=9IvPKWIqqf0&feature=emb_title


Anonym
#4. Postet 27.01.2021 av Anonym
Alle bør se videoen! (Finner den også på resett.no)
Anonym
#5. Postet 27.01.2021 av Anonym
https://forskning.no/epidemier-helse-kommentar/ny-konspirasjonsteori-under-oppseiling-i-norge-pandemien-er-en-bloff-koronaviruset-er-ikke-farlig/1804437

Ja, noen lar seg visst lure/påvirke. Som Trump og klanen hans....
Anonym
#6. Postet 27.01.2021 av Anonym
Alle bør se videoen! (Finner den også på resett.no)

Siden vi befinner oss på den samme nyhetsformidlingskanalen finner jeg deg interessant. Er du interessert i å kommunisere med meg på mail? Mia
Anonym
#7. Postet 27.01.2021 av Anonym
Ja, noen lar seg visst lure/påvirke. Som Trump og klanen hans....

Siden innlegget ditt er kryptisk så sjekket jeg opp linken du viste til. Og sannelig der er det noen som presenterer denne covid-filmen som en konspirasjonsteori. Du uttrykker også skepsis til avgåtte president Trump som i mine øyne fremdeles er «president elect». Men du mener altså at valget ikke var stjålet? Det jeg stiller spørsmål ved er folks kognitive evner. Jeg har søkt og lest alt som kan leses om dette valget. Om dominion, om folk som ikke fikk stemme fordi de ble fortalt at de allerede hadde stemt. Om folk som har stemt men som for lengst ligger under torva som det heter. At det da finnes folk som nekter å akseptere disse sannhetene alt til tross; de mistenker jeg faktisk for å ikke være helt på høyden Iq-messig. Men sånn er det og mange blir provosert over hva folk kan få seg til å kalle konspirasjonsteorier. Hva gjelder dette kina-viruset så finnes det så mange sannheter her at det burde ikke være noen tvil. La meg nevne noen eksempler. Det har vist seg helt fra begynnelsen at i Norge vårt eget land der lå somaliere helt på topp om dem som stakk seg ut som smittebærere. På listen under var det pakistanere. I det hele tatt og dette er det SSB som har informert om, innvandrere, første og senere generasjon fra 3dje verden som fremdeles er de man faktisk bør holde seg langt unna. Ta Østfold, Sarpsborg og Fredrikstad eks vis. Der kom det frem at det dukket opp en hel menighet av muslimer som smittede. En representant for disse har også uttalt seg på resett som er min nyhetskanal; han forklarer dette med at i deres kultur er det viktig å samles. Ergo sosialisere. Disse sier også vedk; ønsker ikke vaksinere seg. De forholder seg til sin gud som bestemmer over deres liv. Folk per se dør ikke av dette viruset. Og er det kommet frem at man ikke får bekreftet om at de som døde i Norge faktisk døde av covid - eller at de faktisk døde av influensa. Vi har ennå ingen statistikk over dem som er døde av den årlige influensaen. Disse er normalt i et antall av rundt 1500 hvert år.
Anonym
#8. Postet 27.01.2021 av Anonym
Anonym
#9. Postet 27.01.2021 av Anonym
Må være behagelig å ikke bry seg om covid og eventuell smitte...

Når det gjelder valget i USA, taler det sitt eget språk. iq?, det får andre bedømme.

PS: Har selv mistet en beskjent til covid april 2020. En sprek, frisk og sporty 67-åring. En ildsjel i kommunen her jeg bor. Derfor svaret jeg på denne konspirasjons-videoen.

Jeg komme ikke til å bruke mer tid på å kommentere/svare det du eventeullt formidler videre her.

Uansett, lykke til her på SD og i livet generelt.
Anonym
#10. Postet 29.01.2021 av Anonym
Huff! Hvis SD skal brukes til å spre konspirasjons-teorier, burde de ansvarlige virkelig gripe inn. Verden står i dyp krise og dødstallene er høye med påfølgende tregedier. Vi har selvsagt ytringsfrihet her i landet, men direkte feil-informasjon er farlig for oss alle. Vi kan jo se til USA hvordan det har gått der. Trump hevdet jo nærmest at viruset var ufarlig og tok dermed intet ansvar eller styring. Resultatet ble tragisk.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen