Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 08.02.2021 av Anonym.
Uten bilde.
Jeg har et spørsmål; hvor interessert blir du når du ser at noen har besøkt profilen din og de ikke har bilde? Jeg synes det er alt for mange her,spesielt menn som ikke har bilde og hvis man går inn på profilen deres så er den også helt intetsigende. Jeg innrømmer glatt at intetsigende profiler blir forbigått helt i stillhet,også de som besøker meg og skriver en hilsen. Beklager,men det blir for anonymt og uinteressant til å vekke min nysgjerrighet.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 08.02.2021 av Anonym
Helt enig, synes rett og slett det blir for "dumt"
Anonym
#2. Postet 08.02.2021 av Anonym
Normalt ignorerer jeg de uten bilde, men en sjelden gang i mellom er det rett alder og bosted. Da titter jeg på profilen. Liker jeg den, klikker jeg på liker din profil. Hvis ikke går jeg ut.
Jeg svarer alltid på brev. Det er etter min mening normal høflighet. Det koster lite å skrive: Fordi du ikke har bilde er jeg ikke interessert i kontakt med deg.
Anonym
#3. Postet 08.02.2021 av Anonym
Hvis den som skriver til meg kun skriver Hei! og attpå til ikke har et bilde,nei da svarer jeg ikke. Noen ganger får man noe på innboksen som virker interessant selv om der ikke er noe bilde,men det er sjeldent.
Anonym
#4. Postet 08.02.2021 av Anonym
Til den stigmatiserende og tilsynelatende humørløse syte- og mobbeklubben på SD her på forum:

Det kan nesten se ut for den ikke klarer å skrive om annet enn det de selv mener er negativt. Hva hjelper bilder da...om de skulle være aldri så fine?

Riktig nok er smaken som baken - todelt - men man har vel noe mer enn det også, vil jeg tro ?

Klarer dere ikke skrive om noe hyggelig da, var visst etterlyst det her på forum, hvis jeg ikke husker feil... ?

Stakkars svaksynte og blinde! De må jo kanskje være totalt uten håp??????
Anonym
#5. Postet 09.02.2021 av Anonym
Hei Jeg har også merket meg at det er veldig mange menn uten bilde. Det var en her inne for en tid siden som skrev at han ikke ønsket å vise for "alle" at han var her inne. Jeg har full forståelse for det, i alle fall hvis en bor i en liten bygd. Men det går jo an å legge et bilde inne i profilen. Da vises det ikke på framsiden, en må logge inn.
Jeg vurderer de som ikke har bilde, det kan jo sjule seg en interessant person bak profilen like vel. Jeg synes også at alle fortjener svar, høflig avslag om ikke annet.
Forsøker å være optimistisk, men det er ikke lett her inne. Sendte forespørsel til hele 15 samtidig om kontakt, bitte litt mere personlig enn bare å klikke. Alle i passende alder og bosted. Hvor mange svar tror dere jeg har fått? Ikke et eneste ett!
Jeg vil til slutt bare høre hva du mener med at blinde og svaksynte må være "uten håp". Jeg spør av interesse, ikke for å kritisere.
Anonym
#6. Postet 09.02.2021 av Anonym
Jeg er såååå glad for at jeg har fått utrolig fine meldinger fra hyggelige,flotte og oppegående menn,MED bilde. Det er visst ikke alle som regner meg for å være en mobber og sutrete og negativ.
Anonym
#7. Postet 09.02.2021 av Anonym
Og enda har du ikke fått noen å gå tur med i fineværet? Kanskje du ikke har "reservert" (jmf. megafonen i går) dem?

Har fått mange fine meldinger jeg også, og mange "likes" på profilen min...uten bilde.

Men i dag tidlig kom det tvert 2 nye meldinger...på grunn av bildet? Skal det ikke mere til? Tenk om det ikke er meg da?

Har vært på butikken...nytrukket kaffe og 2 nydelige napoleonskaker rett fra baker...ett til hver...i tilfelle det skulle komme en drømmeprinsesse på besøk...men OBS! Tror du ikke at nå er plutselig begge oppspist......er glad i alt som er søtt og godt...kaker også ...de er jo til for å "spises opp"!
Anonym
#8. Postet 09.02.2021 av Anonym
Jeg vil til slutt bare høre hva du mener med at blinde og svaksynte må være "uten håp". Jeg spør av interesse, ikke for å kritisere.
Hvis alle må ha bilde, så er det vel kanskje ikke så greit for de som er svaksynte og blinde å se bilde av andre? Hvis alt skal være avhengig av bilde...hvordan skal de da kunne velge seg ut noen de vil bli kjent med? (Må jo sette alt på spissen her inne og tenke worst case scenario!...LITT moro må man vel kunne ha?)
Anonym
#9. Postet 09.02.2021 av Anonym
Herregud som du henger deg opp i ting,skulle tro du var SD politi. Jaja,kos deg med kaken din,jeg har annet å kose meg med.
Anonym
#10. Postet 09.02.2021 av Anonym
SD politi?? Det tror jeg det er andre som er...de som henger ut folk med profiler uten bilde...har dere ikke gapestokk da?

Du får ha en fin dag og gå deg en tur i fineværet! Men husk å skift sko!
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen