Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 09.02.2021 av Anonym.
Ektemann-butikken
En butikk som selger ektemenn har åpnet i New York City. Der kan kvinner gå for å finne seg en ektemann. Over inngangen står følgende:

"Du kan besøke butikken bare EN ENESTE GANG! Det er seks etasjer, og verdien på produktene stiger etter som man kommer opp i etasjene, Du kan velge et produkt i en etasje, eller du kan velge å gå enda en etasje opp. Men du kan ikke gå ned en etasje, bortsett fra å forlate butikken."

En kvinne går inn i butikken. I 1.etasje er der et skilt hvor det står:

-Disse mennene har fast jobb.

Høres bra ut, men kvinnen går opp til 2. etasje, hvor det står:

- Disse mennene har fast jobb og elsker barn.

"Det er fint!" tenker kvinnen, "men jeg vil ha mer."

Hun kommer til 3.etasje, hvor det står:

-Disse mennene har fast jobb, elsker barn og har et ekstremt godt utseende.

"Wow!" tenker kvinner, men føler hun må opp til 4. etasje, hvor det står:

-Disse mennene har fast jobb, elsker barn, har sinnsykt godt utseende og hjelper til med husarbeidet.

"Å, hjelpe meg!" utbryter kvinnen, "jeg holder det ikke ut!" Men går likevel opp til 5.etasje:

- Disse mennene har fast jobb, elsker barn, har sinnsykt godt utseende, hjelper til med husarbeidet og er meget romantiske!

Kvinnen blir svært fristet, men går likevel nesten skjelvende av forventing opp til siste og 6. etasje, hvor det står:

- Du er besøkende nr 31.456.012 i denne etasjen. Det er ingen menn i denne etasjen. Den eksisterer kun som bevis på at det er umulig å tilfredstille kravene kvinner har. Takk for besøket! - Ektemann-butikken -

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 26.02.2021 av Anonym
Denne synes jeg var god men tror den passer både til menn og kvinner,he he!
Forstår at den som har skrevet denne har gått lei av jakten etter en partner,venn,eller kjæreste....
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen