Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 12.03.2021 av Anonym.
Har mange godt voksne "glemt" høfflighet ?
Blir noe forundret over at godt voksne mennesker ikke viser vanlig høffelighet.
Jeg har fått svar fra flere der jeg har avslått kontakt med et høflig svar.
Jeg har mottatt svar der jeg har svar tilbake med div opplysninger om meg selv som bosted osv....uten å få noe mere svar tilbake.
Det synes jeg er respektløst!
Vil man ikke ha videre kontakt så trenger man ikke oppgi årsak men bare svare høflig at det føles riktig å avslutte kontakten. Vanskeligere er det ikke!
Enkelte har holdt kontakt en liten stund for deretter å slette alt og komme tilbake med ny profil.....
Siden jeg søker venner så gjelder dette både menn og kvinner.
Hvem kan ha tillit eller stole på slike individer?
Noe mange av dere kanskje glemmer ER at mange her inne har kontakt med de samme personene som viderebringer info.
Selvsagt gjelder ikke dette ALLE som er på Senior Date,heldigvis.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 28.03.2021 av Anonym
Fortsetter samme tema som jeg begynte på her.
Blir noe forbauset når en person blokkerer meg etter kontakt frem og tilbake om div tema og meningsutvekslinger. Der vi har hvert enig om det meste også.
Jeg har også gitt utrykk på Forum for enighet i mye av det personen skriver.
Avsluttet på en fin måte den private kontakten her inne på en respektfullt måte fra begge sider.
Så oppdager jeg at personen har blokkert meg.
Jeg tenker at MÅ jeg gå til det skritt å blokkere noen så må det være en plagsom person som sender utallige sms,sjikanering osv til min innboks. Dvs gir meg ikke fred.
Noe jeg absolutt ikke har gjort.

Det som overrasker mest er at jeg oppfattet personen som en intelligent oppegående og høflig person.....
Forstår at mange kloke mennesker kan slite psykisk og har sine særinteresser der de ikke takler motsigelser og andre meninger enn egne.
Selv med lang fartstid innen helsesektoren blir jeg ennå overrasket over menneskers oppførsel og handlinger.
Det er vel det som er å være menneske kanskje....?

Til sist ønsker jeg dere ALLE en riktig fin påske
Anonym
#2. Postet 28.03.2021 av Anonym
Vanskelig å forstå sånt. Kan man blokkere noen ved en feiltagelse.
Anonym
#3. Postet 28.03.2021 av Anonym
Ja Lars det har jeg gjort og da er det ingen vei tilbake
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen