Berit 74 sier: I dag sludder det jammen igjen!! Jeg gir opp den norske våren og drar til Hellas om tre uker!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 04.04.2021 av Anonym.
Tilfeldig utvalgte menn
Er ganske ny her inne, er forundret over at de aller fleste som ligger under " oversikt " ikke har vært aktive på mellom tre og seks måneder? Er det slik at medlemmer som har avsluttet abb. fortsatt ligger inne?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 04.04.2021 av Anonym
Ja du har rett i det du skriver,der ligger det medlemmer som ikke er avsluttet og /eller ikke er betalende medlemmer lenger. Synes det burde vært en tidsfrist på dette "tullet" som nye ikke ser ved første øyekast.Og bruker masse tid og energi på medlemmer som ikke har vært aktive på flerfoldige måneder er jo håpløst og som jeg synes SD burde ryddet opp i,kan ikke tenke meg at det skulle være så vanskelig å få til
Anonym
#2. Postet 04.04.2021 av Anonym
Hei,hei.
Jeg har heller ikke vært så lenge på SD,men har oppdaget at flere profiler ikke har vært aktiv på 6 mnd.
Da forstår jeg mere av at dette forumet er ganske så "dødt"
Jeg tenker at enten er man aktiv inne som betalende medlem eller så går man ut og sletter profilen.

Mvh Elvi
Anonym
#3. Postet 04.04.2021 av Anonym
Enig...men hadde bare alle tenkt sånn så hadde det vært mer "ryddig"
Anonym
#4. Postet 04.04.2021 av Anonym
For alt vi vet kan de ligge der døde. Betalende til og med. Eller kanskje de har fått karantene etter ufin oppførsel her.
På nettDating ( link nederst her) snakker de om julen fremdeles. Foretrekker å være her.
Det er mulig at denne siden ikke appellerer til dem. Jeg har en profil på q500, og er ikke ofte innom der.
Anonym
#5. Postet 04.04.2021 av Anonym
Ved oppsigelse har man 2 valg: Slette profilen for godt, eller gratis medlemskap.
Men om de velger gratis medlemskap, kan de verken se brev/svare på dem, eller kommentere i forum og blogg. De er der bare i tilfelle de vil tilbake til samme profil.
Ser at mange "glemmer" at de er her inne. Noen har ikke vært her på flere år.
Jeg mener at det ikke skulle vært 2 valg, kun sletting. Så kan man heller velge å komme tilbake en annen gang!Med en ny profil.
Anonym
#6. Postet 05.04.2021 av Anonym
Først må man trykke "oppsigelse". Da kommer det fram en ny side med "bekreft oppsigelse". Mange tror kanskje at da er man ferdig med alt, men da kommer det frem en ny side om man vil "slette profil" eller ha den opprettholdt med gratis medlemskap. Selv har jeg trodd jeg var ferdig ved "bekreft oppsigelse" og oversett totalt siste siden, og seinere oppdaget til min overraskelse at profilen min fortsatt eksisterte. Dette tror jeg kan skje med flere, og har de kanskje fått seg en kjæreste så ser de sannsynligvis ikke innom SD mer og er obs på at de har en profil her.

Er man gratis medlem kan man klikke seg inn på andres profiler, men får ikke klikke seg inn på profilens bildegalleri. Selv har jeg vært betalende medlem her noen ganger, men aldri mer enn en måned. Men likevel kan man klikke seg inn på nye profiler og "følge med" nye medlemmer som kommer til, det er jo fint. Kanskje det da kan bli interessant å bli betalende igjen, så slipper man å være betalende hele tiden, selv om det egentlig er latterlig billig her.
Faktisk kan en være ikke-betalende medlem uten å fylle ut noe i profilen sin, slik jeg har nå.

Som ikke-betalende medlem får en heller ikke sett hvem som har besøkt din profil, eller hvem som eventuelt liker din profil/eventuelt venneforespørsler.

Men kan absolutt skrive på forum her, det er jo jeg et levende bevis på. Og ikke synes jeg det er så "dødt" her heller, var da i alle fall mye aktivitet her en periode før påske, det må jo være opp til hver enkelt om man vil unngå at det er "dødt" her.

SYNES SD ER KJEMPEFIN PÅ ALLE MÅTER OG KAN IKKE SE AT NOE BØR FORANDRES, kanskje helt unik i Norge!

Nei, da! Tror ikke "Jaja, han har nok spist for mye ostepop." Selv synes jeg det er kjempegodt, men spiser det sjelden. Men blir jo lei innimellom av å være på SD, da er det like greit å bare ta en pause og slette hele profilen, men kommer da i det minste tilbake med samme profilnavn! Da er det i alle fall noen som vet hvem jeg er, og vise versa. Det kan jo kanskje være greit for en selv og andre.
Anonym
#7. Postet 05.04.2021 av Anonym
For meg er det ganske psykologisk. Jeg har lettere for å følge opp melding her, enn på mail. På q500 faller jeg bare ut av samtalen. Den appellerer ikke. Disse sidene er mer, eller mindre spekulativt laget. De som eier disse sidene ser sikkert på oss som kveg.
Det er mulig at de vi snakker om har et veldig avslappa forhold til dette stedet. Det er litt ufarlig å ha en profil stående her.
Unnskyld, nå begynner jeg å fyre opp igjen. Bare vent til vi nærmer oss valget.
Hilsen en morgenblid fyr.
Anonym
#8. Postet 05.04.2021 av Anonym
Å, så man kan kommentere på forum som gratis medlem. Da lærte jeg noe nytt i dag også!
Anonym
#9. Postet 05.04.2021 av Anonym
Bare for å kommentere som ett eksempel så har ikke vedkommende som er avbildet på dagens profil, ikke vært aktiv på 2mnd..
Anonym
#10. Postet 05.04.2021 av Anonym
Ikke alle som har det "jeg vil ha ei dame/en mann "-genet like sterkt.
Berit 74 sier: I dag sludder det jammen igjen!! Jeg gir opp den norske våren og drar til Hellas om tre uker!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen