Svar #6. Postet 05.04.2021 kl 00:37 av anonym.
Først må man trykke "oppsigelse". Da kommer det fram en ny side med "bekreft oppsigelse". Mange tror kanskje at da er man ferdig med alt, men da kommer det frem en ny side om man vil "slette profil" eller ha den opprettholdt med gratis medlemskap. Selv har jeg trodd jeg var ferdig ved "bekreft oppsigelse" og oversett totalt siste siden, og seinere oppdaget til min overraskelse at profilen min fortsatt eksisterte. Dette tror jeg kan skje med flere, og har de kanskje fått seg en kjæreste så ser de sannsynligvis ikke innom SD mer og er obs på at de har en profil her.
Er man gratis medlem kan man klikke seg inn på andres profiler, men får ikke klikke seg inn på profilens bildegalleri. Selv har jeg vært betalende medlem her noen ganger, men aldri mer enn en måned. Men likevel kan man klikke seg inn på nye profiler og "følge med" nye medlemmer som kommer til, det er jo fint. Kanskje det da kan bli interessant å bli betalende igjen, så slipper man å være betalende hele tiden, selv om det egentlig er latterlig billig her.
Faktisk kan en være ikke-betalende medlem uten å fylle ut noe i profilen sin, slik jeg har nå.
Som ikke-betalende medlem får en heller ikke sett hvem som har besøkt din profil, eller hvem som eventuelt liker din profil/eventuelt venneforespørsler.
Men kan absolutt skrive på forum her, det er jo jeg et levende bevis på. Og ikke synes jeg det er så "dødt" her heller, var da i alle fall mye aktivitet her en periode før påske, det må jo være opp til hver enkelt om man vil unngå at det er "dødt" her.
SYNES SD ER KJEMPEFIN PÅ ALLE MÅTER OG KAN IKKE SE AT NOE BØR FORANDRES, kanskje helt unik i Norge!
Nei, da! Tror ikke "Jaja, han har nok spist for mye ostepop."

Selv synes jeg det er kjempegodt, men spiser det sjelden. Men blir jo lei innimellom av å være på SD, da er det like greit å bare ta en pause og slette hele profilen, men kommer da i det minste tilbake med samme profilnavn! Da er det i alle fall noen som vet hvem jeg er, og vise versa. Det kan jo kanskje være greit for en selv og andre.