Møteplassen for seniorer og voksne over 40 år
aftenstjernen
aftenstjernen sier: Lukk opp et vindu,sett deg å vente.Den vinden du kjenner,er klemmen jeg sendte!Ha en fin kveld:)
Skriv i megafonen

Forum >> Politikk, samfunn og økonomi >> Debatt

Åpne profilen til senior-man

"Det største eksperimentet i medisinens historie"

Artikkel av Hallvor Næss, overlege ved nevrologisk avdeling på Haukeland og professor ved Univiversitetet i Bergen.
Han burde kanskje ha litt peiling på hva han skriver om når det gjelder coronapandemien.

https://resett.no/2021/05/02/det-største-eksperimentet-i-medisinens-historie/
Åpne profilen til Marchello
Tvilsomt.....
Hva er tvilsomt? Mener du han ikke har peiling på hva han skriver om? Eller er det en annen grunn til at du mener det er tvilsomt?
Åpne profilen til Larsb
Det er så mange synsvinkler på tiltakene under pandemien. Føler meg ganske forvirra. Det er så mye som myndighetene ikke sier, og mye føles ulogisk.  Jeg kjøper ingen teorier foreløpig. Vil bare leve normalt. 
Åpne profilen til regndråper
Er enig med deg Larsb 
Det er så mange synsvinkler på tiltakene under pandemien. Føler meg ganske forvirra. Det er så mye som myndighetene ikke sier, og mye føles ulogisk.  Jeg kjøper ingen teorier foreløpig. Vil bare leve normalt. 

Ja, en kan føle seg ganske forvirra av mindre. 

Ser på resett.no i dag en artikkel som heter "Vi har medie-krise, ikke klima-krise". Kanksje kan det samme sies om hele pandemien, vi har ikke en pandemi-krise, men en media-krise? Kanksje også en politiker-krise?