Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 02.05.2021 av Anonym.
"Det største eksperimentet i medisinens historie"
Artikkel av Hallvor Næss, overlege ved nevrologisk avdeling på Haukeland og professor ved Univiversitetet i Bergen.
Han burde kanskje ha litt peiling på hva han skriver om når det gjelder coronapandemien.

https://resett.no/2021/05/02/det-største-eksperimentet-i-medisinens-historie/

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 02.05.2021 av Anonym
Tvilsomt.....
Anonym
#2. Postet 02.05.2021 av Anonym
Hva er tvilsomt? Mener du han ikke har peiling på hva han skriver om? Eller er det en annen grunn til at du mener det er tvilsomt?
Anonym
#3. Postet 04.05.2021 av Anonym
Det er så mange synsvinkler på tiltakene under pandemien. Føler meg ganske forvirra. Det er så mye som myndighetene ikke sier, og mye føles ulogisk. Jeg kjøper ingen teorier foreløpig. Vil bare leve normalt.
Anonym
#4. Postet 04.05.2021 av Anonym
Er enig med deg Larsb
Anonym
#5. Postet 06.05.2021 av Anonym
Det er så mange synsvinkler på tiltakene under pandemien. Føler meg ganske forvirra. Det er så mye som myndighetene ikke sier, og mye føles ulogisk. Jeg kjøper ingen teorier foreløpig. Vil bare leve normalt.
Ja, en kan føle seg ganske forvirra av mindre.

Ser på resett.no i dag en artikkel som heter "Vi har medie-krise, ikke klima-krise". Kanksje kan det samme sies om hele pandemien, vi har ikke en pandemi-krise, men en media-krise? Kanksje også en politiker-krise?
Erikc
#6. Postet 08.05.2021 av Erikc
Hei

Jeg er hoppende glad for at jeg har blitt vaksinert. Alt nytt blir møtt med skepsis.
Vi får takke de som fant ut av det og lagde vaksinen. Nå må India få hjelp!
kabra
#7. Postet 02.12.2021 av kabra
Jeg forstår ikke hva som er så bra med den vaksinen, folk blir jo syke endå. og etter noen måneder må en vaksinere seg på nytt. Det er vel første gangi historien at en prøver ut vaksine på mennesker. Det er vel også første gang det har kommet vaksine samtidig med epedemien. Er enig med legen som sier at dette er det største eksperimenteti medisinens historie. Det er vel på tide vi begynner å tenke selv, og ikke bare la oss lede som en flokk med kveg, der lederengår foran og resten av flokken bak lederdyret.
Anonym
#8. Postet 02.12.2021 av Anonym
Jeg er litt enig med deg Kabra. Det er tydeligvis politisk ukorrekt å snakke om kosthold, mosjon, og søvn. Det er kun vaksine som hjelper.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen