Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Film og TV > Debatt

Anonym
Opprettet 26.11.2013 av Anonym.
Broen
I ti mandager har jeg sittet spikert forn tv for å følge den spennende serien: Broen.
Har fulgt den svenske Politikvinnen Saga og hennes Makker fra københavn i denne soenningsserien. Aom er noe av det jeste som har gått på tv på lenge.
De kan fette med å produsere spennende serier sisse danskene og svensken og samarbeidet her har væt suverent.
Gode akuespillere og en bistorie aom holder oss seere på tå hev fra første episode.
Nå er det håp om en sesong tre aå set kan cære mer å glede seg til.
De hadde også en annen serie som het :Forbrytelsen som var av samme kaliber. Jeg er hektet på disse og det er ikke mye på tv aom matcher disse i kvalitet, spenning og innlevelse.

Heldigvis ser det ut som om det kommer en sesong tre og vi har noe å ae fram til og håper det blir like bra aom de foregåene har vært.
Så for min del kan jeg vente til Saga og Martin igjen inntar mandagskveldene for det blie et tomom for oss som er fans av Broen.
Har dere ikke dulgt med har dere cirkelig gått glipp av noe men jeg ser fran til fortsettelsen.
Heretter blir mandagskvelden ikke det samme men den som venter på noe godt.... Ventetiden på sesong tre er allerede i gang.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 26.11.2013 av Anonym
æ har ikke fått den med mæ, men æ elske også svenske og danske krimserier, de e supergo på sånt, disse naboene våres.
korsn kanal har dn gått på?
mandagan har æ uansett vært opptatt med cæsar, bonderomantikk, farmen og rita, så da har æ vel ikke funnet nå plass til den, med mindre den gikk samtidig som bonderomantikk, for det bynner æ å bli litt lei av...
du får legg inn tips når tredje runde kjæm :)
Anonym
#2. Postet 26.11.2013 av Anonym
Den gikk på NRK 1. Du har viekelig gått glipp av noe og at du har ofret denne for sisse aåpeseriene?
Jeg ser ikke på noe av de du nevner men god krim går jeg ikke glipp av.
Skal nok si i fra når sesong tre kommer.... I god tid også.:)
Anonym
#3. Postet 26.11.2013 av Anonym
hehe såpedronninga fra nord :)
neida, d eneste æ ikke hadde ofra, e farmen, de andre hadde æ glatt ofra for god krim
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen