Gunda sier: Hei alle sammen. Jeg ønsker dere en fin dag! God helg!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 15.10.2021 av Anonym.
Vanskelig å få treff
Jeg har forstått at det er mange som er her i måneder og år og at lite skjer. Skal en tro på statistikk, er det nok flest damer som ikke får noe treff.
vi er (burde være i alle fall) godt voksne her inne. Mange er i 60 - 70-åra. Kvinner i den alderen er som oftest ansett som mindre attraktive. Gamle uttrykk som " gammel røy" eller lignende peker i den retningen. De søker menn i omtrent samme alder. Men menn i den alderen søker som oftest damer som er 15 - 20 år yngre. De har "sjarmerende gråstenk ved ørene" eller noe sånt. I tillegg lever kvinner oftest lengre enn menn og holder seg lengre friske. Unntak finnes, selvsagt. I Verden som helhet er det et ikke ubetydelig overskudd av menn. I aldersgruppa 60 - 70 er det nok flest kvinner, i alle fall som er i full sving her i livet.
Det er neimen ikke rart om det blir litt ugreit. Det er bare å stå på??

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 16.10.2021 av Anonym
Du fyrer løs, og det liker jeg. Noen liker hun yngre, noen litt eldre, og noen akkurat passe. Jeg liker hun litt eldre. Det er vel flest menn her inne. Skulle tro at dere har langt flere besøk, og "hei" enn vi.
liv-et
#2. Postet 23.10.2021 av liv-et
Jeg synes ikke det er så vanskelig å få treff!
Tror det handler veldig mye om hvor mye initiativ du tar selv! Om du er villig til å gi en person en sjanse selv om vedkommende ikke alltid virker som drømmepersonen i dine øyne. Nytter ikke å sitte og vente på andres initiativ. Vær aktiv selv! Ikke alle treff er like vellykkede selvfølgelig, men dette finner man vel fort ut av? Og kan gå videre?
Synes det er spennende med nye bekjentskap selv om det ikke nødvendigvis blir noe mer enn nettopp det. Liker dårlig å kommunisere i sju lange og sju breie før treff. Det er det fysiske møtet som avgjør om videre kommunikasjon har noe for seg i det hele tatt. Så ja! Det er bare å stå på!!! :)
Anonym
#3. Postet 30.10.2021 av Anonym
Hei alle sammen ;) Jeg synes ikke det er vanskelig å få enkelte i tale her inne,men det som jeg tror de fleste tenker, er avstanden. Jeg er ihvertfall ikke her inne for å få "skrivevenner." Finner veldig få som er fra mitt fylke og sånn tenker gjerne dere også. Men vi får stå på og ikke gi opp ;) Men by på seg selv er viktig,og ikke sitte på det kjente "gjerdet" og tro at vi ikke trenger å foreta oss noe,da blir en skuffa. Så stå på, plutselig så dukker han/hun opp ;)
Gunda sier: Hei alle sammen. Jeg ønsker dere en fin dag! God helg!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen