Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Bamblemann74
Opprettet 11.11.2021 av Bamblemann74, mann, 49 år, Telemark.
Eldre damer og sex
Heisann, jeg er en mann på 47 som søker etter ei eldre dame (+65) for litt felles deilig nytelse og sex. Er det noen damer her som kunne tenkt seg et treff?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 11.11.2021 av Anonym
Tror du er på feil "side" finnes sikkert enklere "sider" du kan få innfridd ditt ønske
Anonym
#2. Postet 11.11.2021 av Anonym
Tror du er på feil "side" finnes sikkert enklere "sider" du kan få innfridd ditt ønske
Er ikke så sikker på det. Fikk selv forespørsel fra dame som ønsket seg yngre mann her inne.
Var før jeg fikk ordnet opp med profilen slik at jeg ble dame, i stedet for mann.
Anonym
#3. Postet 13.11.2021 av Anonym
Litt rar setting synes jeg. Dilillos har en sang "Gjør det, men ikke gjør det nå som alle ser det ". Etter 100 nei får du et ja sies det. Har ikke helt sansen for det. Det å bli kjent med et menneske er berikende, og det å føle en tilhørighet sammen er godt. Sex er noe som kan utvikle seg til noe enda bedre over tid. For mange er sex langt mer sammensatt av følelser. Heldigvis er alder ingen hindring. Håper ikke denne siden utvikler seg til å bli en 'helt på kanten' side.
Jack
#4. Postet 14.11.2021 av Jack
Tror du er på feil "side" finnes sikkert enklere "sider" du kan få innfridd ditt ønske
Tror nok virkeligheten er noe mer nyansert. Som mann 47 +22 har jeg i løpet av noen få uker her inne mottatt forespørseler som har gitt meg hakeslepp. Etter all sannsynlighet fordi jeg i profilteksten bla skriver om seksualitet. Men herregud - jeg ordlegger meg da ikke så elendig. For all del - de jeg har besvart befinner seg ikke inn under den kategorien og har vært hyggelige fra a til å.
Klart det finnes tastaturkrigere og det som verre er også her. Så som den gifte 47 åringen som startet denne tråden. Alt er mulig og alt annet vil vært oppsiktsvekkende.
Anonym
#5. Postet 14.11.2021 av Anonym
Du har skjønt det du Lars
Anonym
#6. Postet 14.11.2021 av Anonym
Takk 'Seriøs'. Bra at du kjemper for å holde denne siden på et godt plan. Sikkert mange som har trukket seg vekk etter slibrige kommentarer og bilder her. Synes Jack også har et godt poeng.
Anonym
#7. Postet 14.11.2021 av Anonym
Ja Lars synes at de som har "uærlige hensikter" kan gå inn på slike lettvinte ( lugubre)sider,dette er SENIORSIDE som jeg oppfatter det, en seriøs side. Hva enkelte chatter om har vi ingenting med,men når profilene oser av tydelig hva hensiktene er da synes jeg de bryter det denne siden skal/bør handle om. Er ikke en prippen dame,men blir både såret og forbanna når vi skal fremstilles som en "bruksgjenstand" for enkelte som kun vil "leke seg". Da kan de søke seg inn på disse datesidene som vi vet finnes. Kjærlighet og sexliv skal en vel gjøre seg fortjent til og ikke misbrukes i hytt og pine,men det sier mye om de som har det "synet". Men det er jo bruk og kast som er blitt en del av noens liv
Anonym
#8. Postet 14.11.2021 av Anonym
Det kan være fine øyeblikk når begge har lyst på hverandre. Noen har et mer lidenskapelig, og aktivt forhold til sex. All respekt. Liker Kardemommeby loven. Hyggelig når det er normale tilstander her.
Anonym
#9. Postet 03.01.2022 av Anonym
jeg er å 47. Traff ei her for en stund siden på 68.Vi hadde mye deilig sex
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen