Hans sier: Våren er tid for å så drømmer og høste håp. Riktig god helg til alle!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Futura
Opprettet 15.12.2021 av Futura, dame, 73 år, Sør-Trøndelag.
Dobbel fakturering i desember??
Ber dere korrigere dobbel trekk 13. og 15.12.
Hilsen Futura

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 16.12.2021 av Anonym
Er det SD?
Anonym
#2. Postet 28.12.2021 av Anonym
Bra at du følger med med. Regner med at det er i skjønneste orden hos meg. Det jeg ville si i samma slengen er at jeg er forundret over at administrasjonen her ikke klarer å snu bildene til folk. Må jo være irriterende å være liggende her, eller opp ned i verste fall.
Anonym
#3. Postet 28.12.2021 av Anonym
Eg ser det er riktigt sjå meg ang bet. men dei prøver seg såg eg, min profil var teikna om kvellen og då skall ein bet. for ein mnd.framm i tid, men neste trekk/faktureringa var om morningen/føremiddagen ( nesten 1 mnd) og då er det altså minder enn ein mnd. men det er ikkje lovligt uansett... (ein mnd er ein mnd. så er det)
Ja der tena dei nok mange kroner gjennom åra for det er vell ikkje så mange som følger med.

Ja og alle dei som ikkje slettar profilane sine, den ligg her så blir dei trekte i åravis, ikkje det att 50 kr pr mnd. er mykje men når det gjeld maaaaange profilar så blir det kroner i kassa.
Eg har sett profilar som er/har vore her både 6 og 7 år.

Utemann
Hans sier: Våren er tid for å så drømmer og høste håp. Riktig god helg til alle!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen