Svar #1. Postet 06.12.2013 kl 16:28 av anonym.
Dette hørtes ikke bra ut.Det første som slår meg er at han kanskje ville imponere litt med valg av restaurant. det andre er jo at han ba om 2 regninger kan tyde på at han kanskje ikke hadde råd til å gå dit.
Personlig synes jeg det er mannen som skal betale når han har invitert med en dame ut,det gjør i hverfall jeg.
Det du sier her forteller jo litt om mannen og jeg håper du ikke vil møte ham igjen,du er sikkert ikke den første han gjør slik med.
Har det kommet så langt at 2 personer skal på date og at mannen ikke har råd til å gå på en restaurant og betale for begge to vær ærlig og finn et rimeligere sted.Det kan bli like hyggelig på f.eks.en cafeteria.Det er IKKE nødvendig å imponere med dyrt restaurant besøk første gang.Den du skal treffe ser nok mere på hvordan du oppfører deg,hvilke intresser dere har og om det er noe kemi mellom dere.Alle her er voksne mennesker som ikke er ute etter fine restaurantbesøk men intresert i å treffe personen og bli kjent med han/henne.Så jeg syntes egentlig det var dårlig gjort av vedkommende.