evianne sier: Jeg ønsker ikke kontakt ned menn som er samboere, gift eller er i noe forhold.Jeg er også tydelig på at jeg er heterofil.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 20.02.2022 av Anonym.
Covid-19
Siden nå samfunnet er åpnet igjen,noe som var helt riktig, sprer smitten seg fort, og før eller siden blir vi alle smittet.
Noen blir veldig syke, noen får lette symptomer, og noen merker ikke sykdommen. Noen blir heller ikke smittet om de ønsker å bli det, mens de allikevel må være hjemme med syke barn.

Vi er mange medlemmer her inne, derfor vil jeg tro at flere av oss har blitt smittet. Blir de av oss som ikke er vaksinerte sykere enn de som har fått tre doser vaksine?

Hva er det med oss mennesker og kroppen vår som gjør at covid-19 virker så forskjellig på oss?
Underliggende sykdommer, ja, hvem over 70 år har ikke det.

Hørte om beboer på sykehjemmet her i bygda ble smittet. Han var 92 år, fikk bare vanlige forkjølelsessymptomer, men var naturligvis fullvaksinert.

Jeg vet jeg blir smittet, spørsmålet er bare når? Har ikke tenkt å gå i isolat for unngå viruset. Tidspunktet vil uansett være upassende.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 10.04.2022 av Anonym
Noke folk blir også meir eller mindre av influensa eller andre sjukdommer. Vet ikke kofor det blir gjort så masse oppsyn med korona. Det har død like mye eller meir på vanlig influensa men ingen brydde seg om.
Nå har det vist seg at det masse bivirkninger. Spørsmål er da, er det verdt å få bivirkninger for livet eller går gjennom sjukdom. Kor stor var sjanse at man død av korona?
Eg har hatt korona og hadde 2 dager med milde symptomer. Ikke vaksinert
evianne sier: Jeg ønsker ikke kontakt ned menn som er samboere, gift eller er i noe forhold.Jeg er også tydelig på at jeg er heterofil.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen