Live53 sier: Poengterer her at jeg svarer kun de med bilde
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Mann Troms
Opprettet 20.03.2022 av Mann Troms, mann, 68 år, Troms.
Hvor er alle
Hei på dere alle.... eller hvor mange er dere egentlig her inne? Kanskje jeg heller skulle sagt "hei på deg". Jeg føler man er nesten alene her inne. Det skal jo være flere tusen profiler her og maaange i mitt område. Når man så sjekker opp profilene så kan det virke slik at 90% ikke har vart her inne på laaang tid. Jeg har sendt 20 meldinger til medlemmer og det er to (2) LEST. Kanskje jeg er litt for utålmodig, men er det ikke sånn at når man først er på en slik side så er man vel inne å sjekker posten man får jevnlig......eller.... har folk sluttet å sjekke pga. lite aktivitet her inne?

Synes det er synd. Siden er jo grei, man har mulighet å skrive en del, man trenger ikke bilde (hvilket er viktig for mange), det er folk i ens egen alder og det er en rimelig nettside.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 20.03.2022 av Anonym
Tror ikke det er så lett for damene her å svare deg på det. Det finnes tydeligvis noen ufine menn her. Forstår hvis de har blitt forsiktige.
Prøv med bilde.
Mann Troms
#2. Postet 20.03.2022 av Mann Troms
Dette med å legge ut bilde har jeg allerede skrevet et innlegg rundt. Bilde får alle hvis de er intressert selvsagt.

Problemet virker jo være at det er så få aktive medlemmer.
Anonym
#3. Postet 20.03.2022 av Anonym
Ja, det er sant. Kanskje de sveiper innom to ganger i året. Hold ut.
Mann Troms
#4. Postet 20.03.2022 av Mann Troms
Jeg er nok relativt utålmodig...... er lite gla i dette med å være singel så hvis jeg ikke får tilbakemeldinger her blir det nok andre nettsteder fremover.... hehehe....
Anonym
#5. Postet 20.03.2022 av Anonym
Hverken match eller møteplassen frister meg igjen. De er så psykologisk bygd opp. Da vil jeg heller ha rolige tilstander her. Bra at du er seriøs. Skulle tro at damene liker det.
Mann Troms
#6. Postet 20.03.2022 av Mann Troms
Møteplassen har jeg prøvd en gang i tiden, og ville prøve noe nytt. Match MÅ ha bilde, det blir for useriøst for meg. De går glipp av massevis med medlemmer på den måten. Men det er jo demmes business. Ja, jeg tenkte det skulle være passe stort her. Dessuten virker de seriøs og svarer på spørsmål rimelig kjapt i hvert fall. Har sjekket opp Singes50 også, men den siden virker ekstremt useriøs. Helt umuligå få svar på det man spør og vil vite FØR man betaler kostbare medlemsavgifter.
Anonym
#7. Postet 20.03.2022 av Anonym
Bare det ikke er en labyrint å melde seg ut. Jeg liker meg her tror jeg. Så at de skal starte en svensk seniordate også etterhvert. Flere profiler på match uten bilde. På match er det så mange som vil ha menn med minimum høyskole utdanning. Sånn er vel livet, men veldig demotiverende. Gidder ikke å overbevise damer.
Mann Troms
#8. Postet 20.03.2022 av Mann Troms
De er ganske nylig startet med dette på Match. Går ikke å lage ferdig profil der hvis du ikke har lagt inn bilde nå. Tja,. hvis man skal velge partner etter utdanning da mener jeg man er på feil kurs. Du har jo Elitesingles mm. hvor de virkelig legger vekt på slike ting. Ufattelig, spør du meg. Slike ting kan vel umulig være viktigere enn mye annet, typ urban/landsbygd...pensjonist/i jobb..... røyker/ikke røyk.... politikk.... livssyn... og mye mer. Utdanning er, i hvert fall for meg, kun en liten del av det store helhetsynntrykket man får.
Anonym
#9. Postet 20.03.2022 av Anonym
Sånn er jo livet tildels. Det som var mest frustrerende på match var at det så ut som at damer hadde vært innom, men så hadde de bare bladd forbi. Selv etter flere besøk var de uforståelige til et hei. Da kvier man seg til å ta kontakt.
Der kan man heller ikke skrive noe negativt om match i profilen. Det blir ikke godkjent. Blir som i Russland.
Her kan vi skrive fritt, og det er bra. På turvenn.no skrives det bare om tur.
Et stort problem på alle disse sidene er at folk blir oppfattet som gjengangere. Det er egentlig feil å tenke sånn. Mennesker er alltid annerledes enn det du tror.
Det flaueste er tross alt å dumpe innom en man kjenner. Skrive at jeg håper hun har det bra, og så ikke høre noe mer ifra henne. Fort gjort å skrive noe man ikke skulle gjort.
Anonym
#10. Postet 20.03.2022 av Anonym
Fikk lyst til,å svare deg på hvor er alle. Jeg er jo en godt voksen dame og ser jo at det er noen i min alder også her Erfaringen min er at de fleste er bare innom og titter ( og det er profiler som har vært her lenge ) Enten er de her bare for å fordrive tiden eller så er de ikke modige nok til å ta kontakt. Det er veldig behagelig å sitte på sidelinjen og ikke foreta seg noe. Men hvorfor er dere her da?????? Lykke til
Live53 sier: Poengterer her at jeg svarer kun de med bilde
Skriv Skriv her Skriv i megafonen