Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Mann Troms
Opprettet 22.03.2022 av Mann Troms, mann, 68 år, Troms.
Profiler
Skulle ønske man fikk mer ut av de profiler folk lager her inne. Det er noen riktig bra og utfyllende, men mange er veldig kort og det blir svært vanskelig å vite hva slags person dette egentlig er. Veldig mange av profilene vektlegger interesser, gå tur, reise mm. Det er jo greit, men jeg etterlyser også litt mer andre ting. Hva er viktig med personen, dels en sjøl, men også den man søker. Hva slags personlige egenskaper og ting setter man pris på. Blir det for personlig å fortelle en del rundt hvordan man vil ha et forhold, hva man vil ha og ikke vil ha, hvordan typ av person man er og hvordan man vil partneren skal være? Kanskje litt rundt hvor man vil bo, har man bil, kanskje utseende, kropp, sminke, klær og mye mer. Dette vil jo gjøre det lettere å finne ut hvem man skal kontakte og ikke kontakte her inne.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 22.03.2022 av Anonym
Sier mannen uten bilde.
Mann Troms
#2. Postet 22.03.2022 av Mann Troms
Bilde er å avsløre sin identitet. Noe ganske annet. Kan desssuten sendes så snart man får kontakt. Dette har jeg allerede utdypet i tidligere innlegg.

Hilsen Mann Troms
Anonym
#3. Postet 22.03.2022 av Anonym
Vi lever i et selvbedrag.
Mann Troms
#4. Postet 26.03.2022 av Mann Troms
Ka du mener?
Anonym
#5. Postet 26.03.2022 av Anonym
Vi vil alltid tro at vi er annerledes enn vi egentlig er. Noen utgir seg for å være bedre enn hva de er, og noen er mer beskjedne. Det vil aldri stemme med virkeligheten. Et bilde er iallefall noe som likner.
Mann Troms
#6. Postet 26.03.2022 av Mann Troms
Et bilde er jo bare en liten del av helheten. Riktig nok en viktig del. Men det jeg opplever er at bilder gir ikke sannheten. Jeg har sett profilbilder på datingsider på personer jeg kjenner meget godt å det er bare såvidt jeg kjent vedkommende igjen på bildet. Derfor mener jeg bilder er lett å bli lurt av. En profiltekst sier så mye mer, MEN selvsagt må man synes utseendet er greit.
Anonym
#7. Postet 26.03.2022 av Anonym
Jeg synes ofte at de som skriver om sine svakheter virker mest ærlige.
Mann Troms
#8. Postet 26.03.2022 av Mann Troms
Så sant, men gjør noen det? Nei! Fint du tok det opp. Interessant tema.

Det er uhyre sjelden å se noen fortelle svakheter i profilene de skriver. Veldig flott når folk er ærlig og tør å si slike ting. De fleste springer på fjelltopper, reiser, trener, jobber og er generelt perfekt. Hadde absolutt ønsket profiler med mer innhold, og da tenker jeg både på ting man synes er vanskelig og ting man synes er bra. Men det er vel skummelt å brette ut for mye. Skjønner også det.

Håper i hvert fall folk er ærlig når de først starter en samtale. Vi er alle godt voksne og de aller fleste har vel ting de slit med. Kjempeviktig å fortelle.

Ærlighet!
Anonym
#9. Postet 27.03.2022 av Anonym
Retter litt på det siste jeg skrev. Mener jo at man skal ha en positiv innstilling til seg selv, og ha fokus på et godt liv når man ser etter en partner. Jeg føler for min del at jeg til tider er en lat mann. Vil jo så gjerne være han produktive Lars. Også er det jo det som jeg har skrevet før, at har du ikke minimum høyskole kan du glemme det. Skulle ønske det ble arrangert et hyggelig treff en helg i vår. Om det var på en kafé, eller en fjellstue.
Anonym
#10. Postet 27.03.2022 av Anonym
Enig i at folk kunne komme med litt mer utfyllende opplysninger, ja. Men å ha et bilde, er ekstremt viktig. Vi kan like det eller ikke, men det er nå engang sånn at et ansikt er det første vi reagerer på. Sånn er det ute i det "vanlige" livet, og sånn er det her. Et smil hjelper utrolig mye. Da får man lyst til å finne ut mer.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen