Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 26.03.2022 av Anonym.
Gåte
En mannlig gynekolog fyller 40 år, og vennene ville gi ham en gave. En blomsterbukett ble for dumt mente de. De tenkte seg om lenge og vel. Da fikk den ene en god ide. Dette kan han ha god nytte av på kontoret og bruke det i det daglige arbeidet sitt, mente han, og sånn ble det. Hva fikk gynekologen i gave??

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 26.03.2022 av Anonym
Umulig å si. Vet ikke hva jeg ville gitt en gynekolog. Kanskje et bur med to mus.
Anonym
#2. Postet 26.03.2022 av Anonym
Nå må du lese teksten i gåta. Det er et hjelpemiddel han skal dra nytte av i sitt daglige arbeide på legekontoret.
Nei,mus i bur får de som studerer topplokket vårt ta seg av, som de to Moser -forskerne.
Anonym
#3. Postet 26.03.2022 av Anonym
Er svaret i texten?
Anonym
#4. Postet 26.03.2022 av Anonym
Å, en penn selvfølgelig. Det var ikke mer perverst. Kom til å tenke på han som sendte inn en rød penn til radioresepsjonen, og kunne garantere at han ikke hadde hatt den i rompa.
Anonym
#5. Postet 26.03.2022 av Anonym
Svaret ligger ikke i teksten. Det er ikke en penn Larsb.
Anonym
#6. Postet 27.03.2022 av Anonym
Hva er svaret til gåten
Anonym
#7. Postet 27.03.2022 av Anonym
Dere må tenke og bruke fantasien litt før jeg forteller. Legen bruker ikke dette instrumentet i jobben sin, men navnet, og istumentets funksjon kunne tilsi at det kunne vært brukt i en gynekologs regnskap.
Det ble lansert for ca. 20 år siden, og mye brukt av mange en tid da, både på enkelte arbeidsplasse(flest kvinnelige) og i fritiden. Jeg har også et av de første liggende i en skuff. Ting utvikler seg, og i dag har vi det alle med oss, om vi ønsker å bruke det.
Da får dere tenke litt igjen. Hva heter dette måleinstrumentet?
Anonym
#8. Postet 28.03.2022 av Anonym
Ingen gjetter. Da kan du fortelle svaret
Anonym
#9. Postet 28.03.2022 av Anonym
Dere bør komme med forslag, slik at jeg kan se at dere tenker og anstrenger dere litt. Det er ikke bra å komme for lett til løsningene. ;)
Anonym
#10. Postet 28.03.2022 av Anonym
Siste dagen min her inne.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen