Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 06.04.2022 av Anonym.
Når en er en gift mann og ønsker venninne for kos.
Når en er gift og ønsker seg vennskap og kaffetreff med ei moden dame, det er ikke lett.
Det må være ei dame her inne som kunne tenke seg litt kos av og til?
Lover 100% ikke noe tull og tøys.
Hvor er du?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 07.04.2022 av Anonym
Hei! Jeg har flere ganger blitt kontaktet av gifte menn / menn som allerede er i forhold, og som ønsker seg et lite sidesprang, litt kos "på den andre siden av gjerdet", men likevel ikke sikkert at det er grønnere der.
Jeg skal likevel ikke forhåndsdømme, grunnene til dette kan være mange (ektefelle er dement, sykdom etc)
Tar jeg mitt perspektiv føles det ganske så ubekvemt egentlig, å bli kontaktet av gifte menn med spørsmål om sengehygge. Jeg ønsker ikke å bli sett på som et objekt der menn, som er ute etter sexprat eller et tilfeldig forhold de kan forlyste seg med og som da stort sett skal foregå på mannens premisser. Og min moral tilsier også at jeg heller ikke vil være den dama, som er med på å forkludrer et ekteskap. Her tar jeg selvsagt den andre kvinnens perspektiv. Har hun kjennskap til at mannen er på nett og søker etter sex / kos eller hva nå dere kaller det? Er dette avklart mellom mann og kone? Eller holder han det skjult? Hva er motivet? (Spenning? Annet? ) Hvis ikke dette er avklart mellom ektefellene, opplever jeg det som ekstremt egoistisk. Tidligere skrev jeg på min profil at det ikke var ønskelig med kontakt med menn som allerede er i et forhold, men likevel ble jeg kontaktet. Skjerp dere! Hadde vært interresant å høre også andres meninger og opplevelser rundt dette. Gjensidig respekt og trofasthet bør være grunnsteinen i et forhold, hvis andre ting ikke er avklart mellom partene.
Anonym
#2. Postet 07.04.2022 av Anonym
Denne gifte mannen bruker på sett og vis Forum til å skrive en slags kontaktannonse i forsøk på å få seg kos. Dette har gjentatt seg med jevne mellomrom den siste tiden her på Senior Date. Om litt vil derfor sikkert administrasjonen slette denne diskusjonsen nok en gang......
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen