Gunda sier: God aften. Jeg vil gjerne finne meg en turvenn som bor i Trondheim. Ha e fin kveld alle sammen!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 30.05.2022 av Anonym.
Seriøst!!
Ny her inne i dag.
Ser noen ønsker seg i pose å sekk...gift som ugift.
What a strange world.
Hver sin lyst,
men jeg kunne ikke tenke meg å dele 'min' mann med en annen kvinne.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 01.06.2022 av Anonym
Klarer ikke å holde kjeft. På vegne av alle menn her, vet jeg ikke hva jeg skal svare. Det finnes unntak ihvertfall. Det hadde blitt veldig slitsomt med flere damer på gang.
liv-et
#2. Postet 01.06.2022 av liv-et
Stikkordet her må være "hver sin lyst". Finnes nok menn også som ikke er interessert i å dele sin kvinne med flere. Det bør være plass til alle her vel? Så lenge man er ærlig med hvilke intensjoner man har synes jeg det er helt ok!
Anonym
#3. Postet 28.06.2022 av Anonym
Å komme inn på datingside som gift, er rett og slett disgusting!
Gjør det slutt med den du er gift/forlovet/sammen med, FØR du går inn på datingsider.
Respekt ser ut til å kun være et ord i en gammel ordbok for tiden. Altfor mange som ikke forstår hva ordet betyr.


Mann Troms
#4. Postet 30.06.2022 av Mann Troms

Så enig med Crochetlady. En del damer (og noen menn) mener de kan fortsette chatte, flørte mm. også i et forhold. Hvis ikke føler de seg kontrollert. For meg er det helt ufattbart at man kan ha slike tanker når man er i et skikkelig forhold. Den typen mennesker må finne seg en partner med akkurat samme tankene rundt dette. Selv da blir det ofte kjempeproblemer etter hvert.

I min verden er det sånn at slike ting gjør man ikke i et forhold. En slik kvinne er totalt uintressant for meg. Det blir for useriøst og umodent for meg. Jeg må ha det der riktige ekte gammeldagse forholdet. Man skal ha det godt i lag og kjenne trygghet og harmoni og gjøre hverandre lykkelig.

Anonym
#5. Postet 01.07.2022 av Anonym
Jeg er enig i alt dere skriver her. I et godt forhold vil utroskap være fraværende.
Hva mener dere der sykdom kommer inn og skiller ektepar fra hverandre. Der ektefellen i ung alder blir syk, og pleietrengende i en institusjon, men likevel lever i mange år.
Da blir den som skulle vært din partner og støtte gjennom livet, mer som et "barn" med et stort omsorgsbehov fra deg.
Jeg ser ingenting galt i at denne ektefellen søker en annen partner og nær fortrolig. Jeg tror heller ikke at omsorgen til den pleietrengende ektefellen blir dårligere av den grunn. Heller bedre.
Altså, om vi ser profiler med gifte på en datingside, skal vi kanskje først vite årsaken før vi dømmer.
Mann Troms
#6. Postet 01.07.2022 av Mann Troms

Hvis det scenario du beskriver hadde vart tilfelle her burde det vart opplyst av brukeren. Når det ikke står noe slikt går jeg selvsagt ut fra at det er et "vanlig" ekteskap det gjelder og at brukeren går bak ryggen og er her utan at ektefelle vet det.

Det du beskriver er noe litt annet, men egentlig ikke, mener jeg. Her må man snakke, eventuelt skilles. Den syke må være enig i at det er greit, ellers må man skille seg. Troskap og ærlighet gjelder selvsagt uansett i et forhold, og man går aldri bak ryggen.
Anonym
#7. Postet 02.07.2022 av Anonym
Kan ikke alle feie for sin egen dør og la vedkommende som dette handler om gjøre opp med seg sjøl Det er så mange forskjellige synspunkter,men utroskap er utroskap. Ha en flott helg
Gunda sier: God aften. Jeg vil gjerne finne meg en turvenn som bor i Trondheim. Ha e fin kveld alle sammen!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen