Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 20.07.2022 av Anonym.
Scam
Vet ikke om dere, men jeg har allerede blitt kontaktet av en del scam. Det er typisk at de vil chatte på andre plasser enn her. Helst på steder der våres E-mails kan utveksles. Felles for de alle er at de skriver dårlig bokmål, har flotte yrker og ser aldeles smashing ut.
Ingen av bildene har heller ikke norsk bakgrunn.
Viss jeg spør om demmes fulle navn, vil de kutte meg ut fort som svinn. De blir fornærmet. Denne tatingsiden tar ikke nok grep og fjerner disse folka fra siden.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 20.07.2022 av Anonym
Hei, Ja jeg har også reagert på flere som jeg etter noen meldinger har har vist seg å være falske profiler. Tar de ofte på språket eller på at de ikke har troverdige bilder. Det er mange av dem. Faktisk flere slike enn "normale" norske menn som tar kontakt, jeg begynner å bli lei.??
Anonym
#2. Postet 20.07.2022 av Anonym
Hei! Felles for disse falske profiler er : Høy utdanning,et språk som er dårlig oversatt til norsk, og et smellvakkert utseende. Og alle er de veldig begeistret for gamle damer som meg.
At de anser oss damer så enfoldige at vi tror på disse falske herrene,det er det som irriterer meg.
Anonym
#3. Postet 21.07.2022 av Anonym
Er det der svaret ligg altså, for nesten ingen damer svarar eller opna ein mail når ein skriv til dei...det kan vera positive kommentarar mm...men nei.

Eg har berre vert her noken dagar men har til dags dato ikkje sett ein mistenksom og kjempeflått manneprofil...tenker då bilde.

Om de kjem borti slike profilar så er det volsomt enkelt og få den kontrolert...ja de kan og blokkera den sjølve om de vil det.
Det ligg mange valg på sida til vedkomande, denne er sikraste : "Rapportèr profil" så sjekkar Seniordate profilen og eventuelt slettar den.

MVH To må ein væra.

Er dette ein slik kanskje?

FREDRICK424

Mann, 60 år, Enke / enkemann, Troms
Anonym
#4. Postet 23.07.2022 av Anonym
Den profiles er mistenkelig ja.
Anonym
#5. Postet 23.07.2022 av Anonym
Ja då har eg Rapportert den profilen eg la inn her, så er det opp til "Seniordate" og vurdera om den er skummel/bør slettast.
Til fleire som gjer det til lettare er/blir det for "Seniordate"å sletta den så klart.
Anonym
#6. Postet 23.07.2022 av Anonym
Ja, dette var et kjent ansikt, men nå med en litt annen profil. Det er flere her inne med de samme hensikter. Håper ingen lar seg lure.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen