Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 29.08.2022 av Anonym.
Blokkering.
Da endte det opp med at jeg måtte blokkere et medlem her. I min profil står det klart og tydelig at venneforespørsler ikke godtas uten kommunikasjon på forhånd.Når noen går inn på profilen flere ganger i døgnet må de jo tydeligvis like det de ser,mulig det kun er bildene som er interessante? Man forventer nok noen ord fra vedkommede,men det kommer aldri.I stedet sendes det venneforespørsel nesten ved hvert besøk,den blir i henhold til det jeg sier på profilen slettet hver gang. Til slutt sender jeg selv en melding og ber om forklaring. I stedet for å benytte muligheten til kanskje å bli kjent,leses og slettes meldingen min og ny venneforespørsel kommer. Og vipps,så var den karen blokkert. Hva er vitsen med venner her hvis det ikke skal kommuniseres?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 29.08.2022 av Anonym
Den er veldig rar ja. Jeg klarer heller ikke å se logikken her. Til nød om vedkommende ikke snakker engelsk, men da ville det vært naturlig å gi beskjed om det. Veldig rart, og selvsagt helt korrekt reaksjon fra deg :-)
Anonym
#2. Postet 29.08.2022 av Anonym
Jeg er jo norsk og snakker og skriver norsk,engelsk er mitt andrespråk og stort sett all kommunikasjon mellom meg og andre her går på norsk. Grunnen til at jeg blokkerte er at jeg syns det er ganske respektløst å lese og slette meldingen jeg sendte uten å besvare og så bare fortsette i samme spor som før.
lars1965
#3. Postet 29.08.2022 av lars1965
God at du gjør en seriøs vurdering før du blokkerer. Det er for gjort å gå i ring her inne. Enig i at voksne menn burde gjøre rede for seg her. Burde lære seg til å skrive hvorfor han er fasinert av deg. Om det er den forbudte pisken, silkestrømpene, eller smilet. Ikke vanskelig å lese at du er en allright dame, og lett å skrive til. Vi menn er noen snålinger.
Anonym
#4. Postet 29.08.2022 av Anonym
Vet du Lars,det sitter fryktelig langt inne å blokkere noen,det skal ganske grove fornærmelser eller stor useriøsitet til,med mindre man helt klart ser at dette er en falsk profil,da er det fort gjort. Noen av mine bilder oppleves kanskje som provoserende (har jeg fått beskjed om fra noen damer) men disse bildene er lagt her med et glimt i øyet og litt for å vise at det går an å være både sexy og tøff selv om man er kommet til skjells år og alder. Men kanskje liker han kaker og god mat og vin?Eller til og med motorsykler,jeg har jo bilder av det også for å vise hva jeg liker. Det får jeg jo aldri vite siden han valgte å ikke svare meg. Ikke alle menn er snålinger. ;-)
Dagfinn999
#5. Postet 30.08.2022 av Dagfinn999
Hei Maggie-May, nå har jeg vært inne og kikket på profilen din og bildene dine og jeg klarte ikke å bli provosert av et eneste ett av dem. Derimot fremstår du som en morsom dame med mye futt og fart, synd du bor så innmari langt unna, ellers skulle jeg jamen gjort et ærlig forsøk på å sjekke deg opp! Lykke til!
Anonym
#6. Postet 30.08.2022 av Anonym
Hehe,får vel takke og neie for det. Men fra spøk til alvor,det er nok noen som synes bildene er provoserende,det har jeg fått beskjed om. Men jeg bryr meg lite om sånt. Jeg er den jeg er og forsøker så godt jeg kan å være hyggelig mot de som kontakter meg. Men jeg liker ikke dårlig oppførsel og uhøflighet og det var akkurat det som førte til mitt opprinnelige innlegg.
Anonym
#7. Postet 03.09.2022 av Anonym
Ja jeg blir stadig vekk blokkert her inne. Og får meg er det ok. Tenker er det derfor jeg ikke får vasel fra Seniordate.no når det er aktiviteter på min profil? Det er rart jeg prøver og endre alt som jeg får beskjed om. Jeg er gudselov ikke Hacket.
lars1965
#8. Postet 03.09.2022 av lars1965
Trist å høre at menn er så barnslige. Tror at de som blokkerer egentlig har et problem. Setter pris på seriøse folk.
Anonym
#9. Postet 04.09.2022 av Anonym
Det er greit om det er kvinner som kommer på min profil da synes jeg dem kan skrive hvorfor dem kommer inn en dame fra Nornorge skiver så mye rart profil. Hun har jeg sperret. Venner fint å ha men da må dem skrive
Anonym
#10. Postet 04.09.2022 av Anonym
BeMeL,at damer besøker andre damer sin profil kan bero på at de har skrevet noe i bloggen,på forum eller i megafonen som interesserer. Det har også hendt at jeg har ved et uhell har trykket på enter knappen over feil profil og kommet inn på en dameprofil. Du skrev jo ett eller annet sted her at du kunne tenke deg gode venninner,det er det sikkert flere som gjør så det kan jo også være en årsak. Uansett,jeg skjønner ikke helt hvorfor noen blir fornærmet om de blir besøkt av en av samme kjønn. Det er ikke noen grunn til å blokkere,synes nå jeg da.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen