Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 30.08.2022 av Anonym.
Falske profiler.
Litt usikker på om dette er rette stedet, men tar sjansen.

Ser det er flere som opplever falske profiler her inne.....dessverre.
Bla så skrev jeg med tre hygggelige menn (ikke samtidig da),hvor "praten var både lett og hyggelig!
Så, ut av intet forsvinner de som opp i røyk?
Og de er ikke å finne under noen som helst fane! Man har verken mottatt eller sendt noe til vedkommende.
Det synes ikke som at vedkommende i det hele tatt har vært her??

Dette skulle jeg jo egentlig ha meldt ifra til administrasjonen om, men jeg finner ikke ut HVOR?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 30.08.2022 av Anonym
Når alt bare forsvinner sånn som det, tror jeg de har meldt seg ut og fjernet profilen sin. Hvis du skal melde ifra om noe eller har spørsmål til admin ser du nede i høyre hjørne under den blå linjen,trykk på Kontakt oss,så kommer du til ei kontaktside.
Anonym
#2. Postet 31.08.2022 av Anonym
Hei, og tusen takk for god hjelp til å finne fram her.
Anonym
#3. Postet 31.08.2022 av Anonym
Jeg takket nettopp for god hjelp fra deg angående et spm jeg hadde.

Trodde jeg kunne skrive til administrasjonen om det som sto meg på hjertet, men det var bare ferdige
lagde svar.
Men fikk vel en "slags" forklaringen da, selv om jeg synes hendelsene var noe søkt...
Anonym
#4. Postet 01.09.2022 av Anonym
Hvis du bare trykker "nei" på alt på adminsiden kommer du til slutt til en rute der du kan stille egne spørsmål.
Mann Troms
#5. Postet 01.09.2022 av Mann Troms
lars1965
#6. Postet 01.09.2022 av lars1965
Med falske profiler tenker jeg på de gutta som velger et bra og litt spennende profilbilde av en annen, og en tekst som tydeligvis er oversatt av Google.
De som forsvinner kan være at de enten er i et forhold, og får kalde føtter, eller har et behov for å trekke seg tilbake. Forstår at det virker rart. Tror egentlig ingen ønsker å såre noen her. Du virker jo søt og sjarmerende, og tror ikke at de vil avvise deg heller.
Anonym
#7. Postet 03.09.2022 av Anonym
1Med falske profiler tenker jeg på de gutta som velger et bra og litt spennende profilbilde av en annen, og en tekst som tydeligvis er oversatt av Google.
Hei Ja det er mange profiler her når du går inn får moro skyld. Dem har ikke vært aktiv på flere måneder. Nei den dagen jeg går ut her fra vil jeg slette hele meg og være ferdig her inne. Ellers er jeg blitt blokkert av noen her og det føles greit noen liker min profil og vil,være venn uten og skrive og bli kjent.? Og andre som søker sex partner før en blir kjent.? Nei det finnes noen som har mye av det jeg liker. Det skal ikke være enkelt. Så det kan hende den rette skjønner meg. ÆRLIGHET varer lengst. Ønsker dere fine mennesker her inne alt godt. Det er alltid et lys I tunnelen.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen