Utroskap?
Opprettet 07.09.2022 kl 11:55 av anonym.
Innimellom dukker det opp gifte menn på siden her,nå besøker jeg jo ikke så mange dameprofiler så jeg vet ikke om det kanskje finnes gifte kvinner her også. Men om så er,så gjelder dette dem også. Jeg lurer på hvorfor gifte føler et behov for å melde seg på sider som dette. Mulig det er noen som lever i et såkalt "åpent" ekteskap og har tillatelse fra ektefellen,men det blir fryktelig dumt å søke etter noen å ha et utenomekteskapelig forhold til på en side hvor man primært er ute etter en kjæreste/livspartner. Andre er ute etter en sexpartner,igjen spør jeg,er det rettferdig mot de som er ute etter noe mer seriøst? Det finnes flere nettsteder som retter seg mot de som vil ha uforpliktende sex,hvorfor ikke bruke de? Så er det de som påstår at de har har et trist og kjedelig samliv med sin partner. Da blir mitt spørsmål;hva gjør du for at det samlivet skal bli bedre,for at den kvinnen/mannen du lever med og ofte legger skylden på skal gi deg det du lengter etter og savner? Og dersom du mener du har gjort ditt ytterste for at samlivet skal bli bedre,hvorfor ikke innse at det ikke er mulig å leve slik lenger og heller ta skrittet ut av dette triste og leve et liv alene eller med en ny partner? Og så er det disse som synes det er nødvendig å treffe noen i all hemmelighet,mye for spenningen og mystikkens skyld. De fleste her er voksne mennesker som ønsker noen vi kan vise oss sammen med og introdusere for våre venner og familie. Skulle vært interessant å høre meninger om akkurat dette,både for og imot.