Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 23.09.2022 av Anonym.
Inaktive profiler
Ser at flere på denne datingsiden lurer på hvorfor de ikke får svar på meldinger og brev. Temaet er tatt opp mange ganger, både via Megafonen og i dette
forumet, men jeg skriver noen ord likevel.

Jeg tror årsaken til manglende svar og kontakt har flere forklaringer. Mange har en inaktiv profil på grunn av at de istedenfor å slette profilen har valgt å ha profilen stående. Da har man ikke mulighet til verken å lese brevet eller svare.

For moro skyld gikk jeg igjennom postkassa mi nå nettopp. Der fant jeg et brev fra september 2015 (ja, så lenge har jeg vært her, men mesteparten av tiden som passiv). Brevet var ikke lest... Det var noen nyere eksempler også.

Som for flere kvinner her, er det mange som titter innom profilen, men veldig få som tør å sende noen ord. Manglende respons kan også skyldes at de som ser innom, synes at geografisk avstand er et hinder for å ta kontakt. Og det er selvsagt legitimt!
Uansett: Hvis man har et ærlig ønske om å finne en venn eller kjæreste, er det etter min mening viktig å være litt "på hugget". Våge å sende noen ord. Det er slik all kontakt starter! Jeg får inntrykk av at det er kvinner som er mest aktive når det gjelder å ta kontakt, men responsen uteblir dessverre.

Jeg registrerer også at mange menn har "utdaterte" profiler, der f.eks. oppgitt alder i profilteksten ikke samsvarer med den reelle. Noen nye bilder hadde også gjort seg i mange tilfeller.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 24.09.2022 av Anonym
Jeg stiller meg litt uforstående til at det er så mange som ikke gidder å reagere med ett høflig avslag engang En kan fort føle seg støtt og kanskje føle seg oversett og lite verdt. En burde kanskje ikke være på ett nettsted som dette dersom det er tilfelle. Bare noen tanker fra meg om dette Det koster så lite å gjøre noen glad
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen