Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 13.10.2022 av Anonym.
Kvifor ligg bilda oppned og liggjande i profilane her?
Ein skulle tru att det å leggja inn eit bilde her som ligg rett veg var ei enkel sak.
Om du brukar tlf-nettbrett eller PC så ligg det redigeringsprogramm på alle som du kan bruka til og snu og venda på dei/bilda som du vill...
Her er det snakk om og prøva....får ein det ikkje til så...hmhm..då går det ann å skriva til Seniordate å be dei gjera det...

Adressa ligg nede på sida og heiter "Kontakt oss" så snur dei det for deg..

Det gjeld og dei som legg inn bilder som er omtrent svarte, der kan ein leggja på lys så det blir heilt fint.

Dei fleste her er vel og inntressert i kontakt med noken vell? men eg ser og att mange bruka sida til tidsfordriv, profilar som har vert her i åresvis med samme bilde......bilda burde vert skifta nokre gonger for året for alle blir eldre okke som.

Svar på innlegg

lars1965
#1. Postet 13.10.2022 av lars1965
På min Samsung telefon blir foto liggende skeivt her. Men om jeg lagrer en kopi på telefonen, og legger det inn her, ligger de rett. For å kunne lagre en kopi må man endre bildet litt.
Anonym
#2. Postet 13.10.2022 av Anonym
Ja den er grei...alt går om ein berre prøver.
Anonym
#3. Postet 13.10.2022 av Anonym
Herlighet. Hva gjør det om ett bilde ligg??? Liker du vedkommendes profil så,er det vel den en går etter???
lars1965
#4. Postet 14.10.2022 av lars1965
Ja, dere er like fine selv om dere tilsynelatende har alt på skeive, eller sitter opp ned.
Anonym
#5. Postet 14.10.2022 av Anonym
Hei. Hvordan blir det hvis det blir hodekapping. Best å gi opp.
lars1965
#6. Postet 14.10.2022 av lars1965
Da har du sikkert fortjent det. Da har nok de som styrer her kappet det av.
Anonym
#7. Postet 14.10.2022 av Anonym
Jeg tålte den.
Man ligger som man reder, sies det. Nyt dagen. Pytt-pytt om den kommer litt på kanten.
Hilsen fra" ertekroken".
lars1965
#8. Postet 14.10.2022 av lars1965
Jeg er en av dine beundrere Hams. Ville isåfall satt hodet ditt på plass igjen.
Anonym
#9. Postet 14.10.2022 av Anonym
Takk Lars.
Jeg føler meg så sprek i dag. Men skjeve bilder er ikke det viktigeste synes jeg.
Jeg er redd for grensen mot Russland og opplever litt av de beskjedene vi fikk på flyalarm. Ungene tar mye med seg.
lars1965
#10. Postet 14.10.2022 av lars1965
Sender en kryptert klem over eteren.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen