Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 24.10.2022 av Anonym.
Mange stygge og mannlige kjerringer
Her er mange slemme stygge damer som sender inn bilder som er 15-20 år gamle, når man møtes så får vi sjokk, damene blir mer og mer mannlig med økende alder, mange av damene her ville jeg ikke ta på ildtang.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 24.10.2022 av Anonym
Dette høres leit ut. Det er min generasjon du får sjokk av. Jeg er 86 år. Er født og oppvokst på landet. Har styrt med kyr.sauer,smålam og hest, og har aldri tenkt annet med utseende mitt enn å vaske kroppen og stelle meg naturlig. Jeg er glad i naturen og sjøen. Kanskje man blir mer naturlig da.
Håper vår generasjon kan rette på dette.
Anonym
#2. Postet 24.10.2022 av Anonym
Du verden,det var litt av ei "hyggelig" salve du fyrte av her!!Du får det til å høres ut som om eldre kvinner ikke er feminine,det synes jeg er ganske ufordragelig skrevet. Men jeg kan fortelle deg at det er mange menn her av samme type. Hva med alle de mennene her som ikke har bilde? Er det kanskje fordi de er "stygge og slemme". Tror nok det er en del kvinner her som også har fått sjokk når de har møtt menn herfra. Å kalle en kvinne for slem og stygg kjerring er rett og slett noe av det mest ufine jeg har opplevd her,skam deg!! Og dere menn da....tror du at dere blir lekrere med alderen?
lars1965
#3. Postet 24.10.2022 av lars1965
Tragisk å lese en sånn holdning. Glad for at jeg liker damer med litt alder. Vil heller si at det er mange flotte damer her. Det er vel ikke lov å si deilige.
Anonym
#4. Postet 25.10.2022 av Anonym
Ser du reklamerer for tobakk med pipen din, kols og kreft, hvilken kvinne vil ha en stor-røker???
lars1965
#5. Postet 25.10.2022 av lars1965
Bildet er stjålet fordi jeg treffer en dame. Er ikke på sjekkern, men er jo glad i damer. Det er så små tilstander her at vi må være høflige mot hverandre. Forstår meg ikke på holdningen din til damer. Godt gjort å ikke forstå mer etter alle de åra.
Anonym
#6. Postet 25.10.2022 av Anonym
Forstår meg heller ikke på noe. Er man på sjekkeren, så leter man. Har man kjæreste-er man ikke på sjekkeren.Allikevel leter man etter kjæreste.
lars1965
#7. Postet 25.10.2022 av lars1965
Ja, det rimer ikke helt, men i bunn og grunn kommer jeg aldri til å møte noen. Jeg vil ikke skuffe henne, for utroskap kan ikke repareres. Det vil si at jeg har hatt en elskerinne i mange år som er sjuk nå. Hun forlater jeg ikke, og har vært åpen med det til hun nye. Jeg må ta en uke om gangen, og se utviklingen.
Jeg er jo litt hekta på å surre rundt her. Fikk endra til å søke vennskap nå.
Anonym
#8. Postet 25.10.2022 av Anonym
Ingen kan nekte deg og bestemme over deg selv. jeg har latt sykdom styre i mange mange år. For jeg greide ikke å tenke på at mitt liv også bare gikk. Da sannheten ble forstått, var det for sent.
Du gjør det du må.Nå ble det litt avvik fra de slemme-stygge damene.
Anonym
#9. Postet 25.10.2022 av Anonym
Ja,tenkte akkurat dat samme,denne diskusjonen har vi jo hatt før og tenk så heldig for den ufine fyren som starta dette at det blei avspora.
Anonym
#10. Postet 25.10.2022 av Anonym
Alle vi kjerringer er nok gammel -stygg og slem. Det sitter der i hans oppfatning.Tror ikke der er noe å forandre på.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen