Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 02.11.2022 av Anonym.
Profiler.
Jeg lurer på om folk leser alt som står på profilene de besøker før de evt tar kontakt? Eller er det sånn at de bare ser bilder de liker og skumleser profilbeskrivelsen?

Svar på innlegg

lars1965
#1. Postet 04.11.2022 av lars1965
Det kommer vel litt an på. Et bilde sier mer enn mange ord. Jeg tror at det vi skriver ikke betyr så mye, men akk. Jeg tar ikke kontakt før hun har vært innom min profil. Nå føler jeg meg ganske dum ettersom jeg ikke har bilde. Tror at de fleste overasker positivt hvis man møtes. Liker å lese at hun er forsiktig med alkohol.
Anonym
#2. Postet 05.11.2022 av Anonym
Jeg tar ikke kontakt hvis ikke profilen har bilde
Anonym
#3. Postet 05.11.2022 av Anonym
Jeg vet ikke helt om folk forstår spørsmålet mitt,jeg spør ikke hva dere ønsker av en profil før dere tar kontakt. Jeg spør om folk egentlig leser ALT som står i profilen eller bare skummer litt og ser på bilder før de slenger ut ei melding. Tenker folk over hva personen i profilen ønsker/ikke ønsker?
lars1965
#4. Postet 06.11.2022 av lars1965
Kan ikke ta for mye hensyn til det som står i profilen. Bedre å ta hensyn det som vi skriver i samtalen. Forstår godt at mange vil se vedkommende.
Anonym
#5. Postet 06.11.2022 av Anonym
Jeg snakker ikke bare om bilder,jeg snakker om hvem man ønsker kontakt med. Hvis jeg leser en manns profil,leser jeg alt. Om han skriver at han f.eks er interessert i å høre fra noen som er i en annen aldersgruppe enn meg,fra samme kant av landet som seg og jeg bor på en helt annen kant,eller med andre interesser enn meg tar jeg selvfølgelig ikke kontakt. Jeg tar heller ikke kontakt med en mann med flotte bilder bare for bildenes skyld,han må jo ha en profil som appellerer også.
lars1965
#6. Postet 07.11.2022 av lars1965
Egentlig er ikke avstand SÅ stort problem. Å kjøre 70 mil går jo ganske greit så lenge det ikke er is og snø. Jaja, det er lett å føle seg tiltrukket av en flott kvinne, og ser jo en fare der. Synes det er viktig å hygge seg sammen, og ikke utnytte seg av hverandre.
Anonym
#7. Postet 07.11.2022 av Anonym
Men i jøsse navn da mann,sjønner du virkelig ikke hva jeg spør om her? Jeg spør IKKE om dine eller andres interesse for å kjøre den ene eller andre veien og avstanden,jeg spør IKKE hva du finner tiltrekkende eller ikke. Jeg spør om folk leser ALT på en profil og tar hensyn til det,eller ser de bare på bilder og leser litt sånn overfladisk. Jeg ser jo at det er mange som har lest innlegget,men ikke svarer,det er kanskje like greit hvis det nå er slik at de forstår spørsmålet like dårlig som du gjør.
lars1965
#8. Postet 07.11.2022 av lars1965
Det er ikke et svar. Bare en tanke. Det er et langt land.
Anonym
#9. Postet 07.11.2022 av Anonym
Artig,man stiller spørsmål men får ingen svar,bare noen tanker som ikke har noe med spørsmålet å gjøre.....
Anonym
#10. Postet 09.11.2022 av Anonym
Jeg føler får mitt vedkommende at profilen er viktig og skrive om meg selv og det jeg ønsker og få kontakt med. Bilder er bra og ha på profilen. Svarer ikke på dem som ikke har profil bilde.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen