Venninna sier: Snart helg og lovende værmelding :) Da er det ut i skogen, opp i trærne ;) eller.. ut med to-hjulingen for de som har :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 13.11.2022 av Anonym.
Giskes tilbakekomst
Jeg er ikke Ap medlem, heller ikke trønder, men jeg applauderer Giskes tilbakekomst.
Hans opptreden i NRK Debatten var bra, og det er en skam at Støre har støttet oppførselen til den agressive, usympatiske AUFeren.
Giske vil være en langt bedre leder, ja kanskje også statsminister enn Støre. De interne stridighetene, personkonfliktene og intrigene i AP er sjokkerende. Jeg skammer meg, på kvinners vegne, over de som har latt seg bruke og utnytte i denne uverdige maktkampen.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 14.11.2022 av Anonym
Helt enig med deg! Nå må Giske få en ny sjanse. Jeg blir kvalm av disse aggressive damene. Giske er den beste AP har. Jeg er ikke AP- velger selv, men mulig jeg blir det hvis Giske kommer opp som leder.
lars1965
#2. Postet 14.11.2022 av lars1965
Jeg er uenig med dere. Giske er en veldig profesjonell politiker, og vet å skru på sjarmen. Han burde forstått hva han drev med. Jonas har ikke fungert optimalt i rollen, men jeg har tross alt mer til overs for han. Håper igrunn at Erna med Ine Eriksen er på vei tilbake. En stødigere gjeng. Blir fort bråk når man diskuterer politikk. De blir jo ofte bytta ut hver fjerde år, og får aldri kjørt seg godt inn i oppgavene.
lars1965
#3. Postet 22.11.2022 av lars1965
Pastor Giske.
Anonym
#4. Postet 22.11.2022 av Anonym
Venninna sier: Snart helg og lovende værmelding :) Da er det ut i skogen, opp i trærne ;) eller.. ut med to-hjulingen for de som har :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen