Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Mann Troms
Opprettet 23.11.2022 av Mann Troms, mann, 68 år, Troms.
Frustrert

Hvor seriøs er egentlig folk på denne siden? Noe jeg ikke skjønner er hvorfor man skriver så lite tekst i profilene her inne. På denne siden kan man faktisk boltre seg i mye plass å skrive på. Er ikke det bra? Da har man jo sjansen å fortelle hvem man er. Hva er man redd for? Hvis folk fortalte hvem de er ville det vart så mye enklere og man ville hatt mye lettere for å treffe på folk med samme interesser, hobbier, aktivitetsnivå, helsesituasjon og mye mer.

Så har vi disse blokkerene. Blokkerer totalt uten grunn når det finnes både et ferdig svar og ikke minst har de mulighet å skrive noen ord til svar. Kan ikke skjønne problemet med å svare på en hyggelig melding. Slik måte å oppføre seg på skremmer bort folk.

Så Praterommet. Mange leser her men nesten ikke noen kommenterer innlegg. Underlig. Dette "rommet" kunne vart brukt til mange diskusjonstråder, men da må det være litt flere deltakere.

Er det svært få medlemmer her inne? Her nord føler jeg meg nesten helt alene. Hvorfor er det sånn? Det er jo en grei rimelig side. Ja, jeg blir en smule frustrert dessverre.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 24.11.2022 av Anonym
Får jo ofte en følelse av om hun er positivt lada uten så mange ord. Synes egentlig det er det viktigste. Skulle tro at du blir godt mottatt her. Både bilde, og seriøs.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen