Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 29.11.2022 av Anonym.
Falske profiler.....igjen!!
Så da måtte man rapportere og blokkere en falsk profil igjen. Synd at Seniordate ikke tar affære med alle som helt klart er her for noe helt annet enn vennskap og kjærlighet.Jeg håper virkelig at damene her ikke er så dumme at de går på disse luringene som er kirurger i Afrika,venter på å bli avløst så de kan leve i luksus i varmen (med deg) og har fantastiske barn som er superintelligente og studerer ved internasjonale prestisjeskoler. Og så har vi disse guttungene som oppretter profiler hvor de hevder å være i førtiårene,men viser seg å være barnunger i tjueårene,artig når de skriver til meg om sine fantasier om "gamle" damer.men man kan jo bli litt lei av sånne henvendelser. Jaja,sånn går nu dagan,vi voksne,kloke damer vet sikkert hvordan vi skal takle slikt. God Advent!!

Svar på innlegg

lars1965
#1. Postet 01.12.2022 av lars1965
Ifølge han Jørgen er det mye løgner her også. Tøffe tak her inne.
Litt komisk at de falske kvinnelige profilene er alle under 50. Vi menn er jo ikke her for å finne ei yngre dame. Snakker for meg selv.
Scotsman1
#2. Postet 01.12.2022 av Scotsman1
Thre is always someone on this site trying to get you to send money Dont fall for it Please
Anonym
#3. Postet 03.12.2022 av Anonym
Det så viktig tema og ingen debatt om det...
De fleste av dem fantasiere her, ikke rart... menn vil se yngre ut, vise frem sine fordeler
Men kommunikasjonskulturen er patetisk-tragisk og noen gang komisk. Deltar i forumet voksen, utdannet folk ( det står det i profile ). Ifølge deres brev og kommunikasjon er det vannskelig å tro det. Jeg er enig med deg,,Falske profiler'' på bilde til noen av dem og i presentasjon også.
Anonym
#4. Postet 07.12.2022 av Anonym
Ja jeg tenker ælighet varer lengst. Jeg får min del liker ikke profiler uten bilde. Så jeg har ikke noe å skule oppdaterer ofte profilen..Jeg får min del tar en dag av gangen. Ja mye rare og falske profiler her som har gått ut på data.?????? Ja det er viktig og rapportere dem med falske profiler og vær oppmerksom dele e post og telefon nummer. Jeg har blitt hacket her. også menn som er 25 år yngre.prøver og date en dame på 75 år.
Da er det noe som ikke stemmer.
Anonym
#5. Postet 07.12.2022 av Anonym
Selv fikk jeg en henvendelse av ei dame som er ca 25 år yngre enn meg (sier profilen hennes) og hennes bilder viste meg ei oversminka dame kledd på "en sexy måte". Hun skulle bare vite at det er definitivt det motsatte av det jeg søker! :)
For moro skyld sjekket jeg navnet hennes, og hun finnes ikke i følge internett.
Men henne/han om det.......mange idioter der ute, heldigvis er de fleste lette å gjennomskue hvis man tenker litt. Jeg driver en del med salg via internett, og spesielt på Facebook er det mange som prøver seg. De har stort sett en ting felles, Lav IQ :)
Har ikke dama noenlunde samme alder og interesser som meg, da er det bare å beklage.....
Anonym
#6. Postet 12.12.2022 av Anonym
Det er sikkert ikke så lett for Seniordate å sjekke alle profilene her, men jeg har truffet på flere av den sorten, eks. på Facebook. De lager navn som skal virke norske, gjerne med æ,ø og å i navnet. Har nettopp rapportert dr. Henrik. Det var så tydelig at han hadde brukt Google translate. Vi må bare rapportere når vi treffer på disse.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen