Gunda sier: Hei alle sammen. Jeg ønsker dere en fin dag! God helg!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 16.02.2023 av Anonym.
Hvor er dere menn?
Hvor er dere menn det skjer ingenting her inne :( Prøver å skrive til enkelte,men ser at de er lite "inne" å sjekker profilen sin,hvorfor i det hele tatt være medlem her da? Det undres jeg over. Synes og at SD er enormt trege å svare meg på min henvendelse ang.SD-appen.Får ikke lagt den inn på min Iphone og det gjelder kun den appen. Skjer det ikke mer her etterhvert så bør de legge ned hele datesiden! Veldig mye eldre profiler og her som ikke er aktive. SD burde hatt en opprydding over månedsgamle profiler,skjønner ikke helt poenget med disse. Uff et hjertesukk fra meg som ihvertfall prøver å gjøre siden aktiv på min beste måte....kom med innspill og har sikkert mange med meg om dette synspunktet om datesiden her. Kom igjen gutter dere må jo gjøre en innsats selv og,og ikke bare skrive "hei" det holder ikke!!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 16.02.2023 av Anonym
Jeg måtte forsøke på en reinstallasjon av SD-appen. Syntes det var rart om det virkelig er umulig å få den installert. Bruker selv en iPhone. Søkte først opp appen ved å skrive seniordate i søket etter app. Valgte så den rette, og den ble lastet ned på en brøkdel av tid.
En liten vanskelighet er at man ikke kan se teksten man skriver inn der man legger inn brukernavn og passord. Akkurat som om man skriver med usynlig blekk, så viktig å holde tungen rett i munnen.
Presiserer at brukernavnet er nicket som er valgt til din profil. Passordet skulle man huske. Når dette er skrevet inn korrekt så er man igjen i gang med bruken av SD-appen.
Anonym
#2. Postet 16.02.2023 av Anonym
Jeg har prøvd alt, restartet mobilen og har søkt både på App Store og Google play,men når jeg trykker på åpne så forsvinner den hver gang. Prøvde å legge inn en annen app bare for å teste og det gikk fint,men ikke SD-appen går det.
Anonym
#3. Postet 23.02.2023 av Anonym
Det er en del av dere damer også som ikke er så veldig aktive her inne også, bare for å nevne det :)
Nå har jeg personlig vært heldig å komme i en god dialog med ei aktiv dame, men det er meg. Ikke alle som er like heldig å finne noen som gidder å svare.
Mvh. En mann
Stor777
#4. Postet 27.02.2023 av Stor777
hei.
Anonym
#5. Postet 27.02.2023 av Anonym
Jeg er her.......
Virker som alle venter på alle..........
Anonym
#6. Postet 08.03.2023 av Anonym
Hei,
veldig enig med deg. Her skjer lite.
tror ikke jeg har tålmodighet til dette....
Inga
#7. Postet 14.03.2023 av Inga
Er så enig med deg i at det skjer lite og ingenting her. Skuffende. Er folk redde for å ta kontakt eller er det interesser og alder som ikke passer, som er grunnen?
brakar
#8. Postet 19.03.2023 av brakar
vi menn er da her, men med holdninger i samfunnet så er det visst ikke ok at menn liker damer. MEE TOO feminister har vel skyld i dette.
Anonym
#9. Postet 24.03.2023 av Anonym
Svar til brakar........hvordan en presenterer seg har jo mye å si. Noen starter med at de vil se mer for å bli betatt,selv har de ingen bilder,da skurrer det ihvertfall hos meg. Det gir jeg tydelige tilbakemeldinger på.Høflighet er aldri feil! Så er vi alle ansvarlig for å besvare høflig og betakke seg om det ikke passer.Men å starte med kun å skrive et "hei" det er ikke akseptabelt synes jeg. Høflighet er det vi alle bør bruke. Vi er da voksne mennesker her inne ;)
Gunda sier: Hei alle sammen. Jeg ønsker dere en fin dag! God helg!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen