Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 07.04.2023 av Anonym.
Falske profiler
Hei medlemmer som er seriøse. Det kryr av falske profiler her inne. De "pumper" deg for opplysninger og selv besvarer de kun med et par setninger. De er kun ute etter å bli kjent på en useriøs måte :( Jeg har prøvd mange ganger å besvare og være seriøs, opptil flere ganger. Men når jeg stiller spørsmål tilbake da blir det fort stille. Så jeg blir noen dager til,men så stenger jeg av hele min profil,fordi dette gidder jeg ikke. Trodde voksne folk var mer seriøse enn dette,men det er ikke tilfelle. Og de uten bilde vil kun ha deg inn på mail,da er det greit nok å eksponere seg....nei dette holder ikke mål!! Kom med innlegg de så vil....så lenge jeg er her ( i noen få dgr.til)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 07.04.2023 av Anonym
Hei,
Det er helt riktig observert, det florerer av dem og det er bare å rapportere. Jeg gir ikke ut mailadresse eller andre peresonlige kontaktmåter, da skal jeg være sikker å få svar på linje med det jeg selv svarer på.
Anonym
#2. Postet 07.04.2023 av Anonym
Nytter det å rapportere da,de kommer jo tilbake i "forkledning" ser jeg. Jeg deler heller ikke min mailadr. det får være måte på frekkhet!!
Anonym
#3. Postet 07.04.2023 av Anonym
Jeg både rapporterer og blokkerer, og da her jeg ikke fått noe mer fra disse lykkejegerne.
aftenstjernen
#4. Postet 07.04.2023 av aftenstjernen
Helt enig,ingen fremtid her.Kan ikkje forstå,så mange medlemmer det er her og så lite seriøst.Skjerp dokke karer tida går,plutselig er aldershjemmet neste
Anonym
#5. Postet 07.04.2023 av Anonym
Det er nok ikke bare karene som små skjerpe seg her, det har jeg fler henvendelser som kan bekrefte.
aftenstjernen
#6. Postet 07.04.2023 av aftenstjernen
Sikkert sant det,kvinner eller karer skjerp dokke
Anonym
#7. Postet 07.04.2023 av Anonym
Ja dette gjelder begge kjønn.
Anonym
#8. Postet 08.04.2023 av Anonym
Da avslørte jeg en falsk profil igjen :( Synes det er så trist at en skal føle at en blir paranoid av å være på en datingside
aftenstjernen
#9. Postet 08.04.2023 av aftenstjernen
De må vera bra dumme disse falske profilene,kan ikkje vera mange som biter på.Men er vel desperate,men hold dere vekk i fra meg
Anonym
#10. Postet 08.04.2023 av Anonym
Skulle gjerne visst hva som avslører en falsk profil. Ikke de åpenbare. Men jeg har blitt blokkert et par ganger uten å ane hva jeg har gjort feil. Har aldri vært ufin, så vidt jeg kan huske. Jeg er åpen og sier ting som de er.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen