Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 21.04.2023 av Anonym.
Aktive brukere...
Sist aktiv
  • Mer enn 6 måneder siden
Det er en medling jeg ser ofte, og da lurer jeg jo på hvorfor de fortsatt er her når de ikke logger inn en gang i blandt?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 25.04.2023 av Anonym
Dette er et problem for seriøse søkere. Det er ikke særlig inspirerende å få listet ut et kjerrelass med inaktive brukere.
Jeg tok dette opp med administrasjonen, foreslo at ved å søke på brukere burde det være et felt for aktivitet. Det beste ville være at dato for siste aktivitet legges ut på profilen.
Svaret jeg fikk var det kanskje nar nettopp min henvendelse som fikk de til å være aktive igjen.... slå den!
De gidder vel ikke å ta bryet og kostnadene ved å endre applikasjonen.
Anonym
#2. Postet 25.04.2023 av Anonym
Forstår at det kan være frustrerende hvis man er avstandsforelsket i en som aldri er innom, men ser ikke på det som et problem. Skal være glad for at seniordate finnes til den prisen. Mulig at de vurderer å øke den i takt med alt annet.
Anonym
#3. Postet 26.04.2023 av Anonym
Det burde være en smal sak å legge til "sist aktiv" i søkefunksjonen, kunne sortere på "sist innlogget" e.l.
Det samme gjelder sletting av profiler som har vært inaktive i lengre perioder (f.eks. 6 mnd).
Hjelper ikke hvor rimelig SD er hvis 80% av alle profiler i praksis er "døde"
Anonym
#4. Postet 26.04.2023 av Anonym
Men er det ikke de sist aktive som kommer opp først når man søker.
Får en følelse av at antallet profiler her er litt lite til å fjerne spøkelsene. Må jo si at jeg liker seniordate mye bedre enn møteplassen og match, selv om lite skjer her. På q500 er det gratis, men der skjer det ingenting hos meg.
Anonym
#5. Postet 22.06.2023 av Anonym

Søket blir sortert etter sist registrerte profiler har jeg fått til svar fra SD. Hva jeg da skjønner betyr altså det at en som registrerte seg for 2 år siden og er innlogget svært ofte vil man finne laaaangt ned på listen og en som registrerte seg for 4 måneder siden og ikke vart inne siden da kommer langt frem på listen. Det blir jo helt feil når vi søker etter medlemmer.. Det riktige må jo være at man sorterer etter senest innlogget.

Anonym
#6. Postet 27.06.2023 av Anonym
Det var jo ganske dumt.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen