Alvilde sier: En liten påskehilsen fra Oslo. Håper alle har en fin påske :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 07.05.2023 av Anonym.
Falsk profil
Steven61 er en svindler. Jeg har skrevet med han lenge. Han utgir seg for å være forretningsmann, og er på buiessnes-reise i Tyrkia. Han ba meg legge ut 5.850 dollar som han manglet for å kunne reise tilbake til Norge og endelig få treffe meg.
jeg har googlet navnet hans. Han sier han heter Steven Pedersen, (som en person i Oslo heter) men på Gmail-adressen hans heter han stevenolepedersen.Gmail.com. Verken telefon eller adresse er registrert i Norge. Han virker veldig troverdig. Han har verken norsk telefon eller andre måter å bekrefte sin identitet på. Jeg skrev en melding til Seniordate torsdag, men de har ikke gjort noe med profilen hans ennå. Jeg har meldt saken til politiet, da jeg klarte å hale mye informasjon ut av han før jeg fortalte han at jeg visste han var en SVINDLER!

Svar på innlegg

lars1965
#1. Postet 07.05.2023 av lars1965
Bra jobba. Synd at politiet ofte svikter i de sakene. Skulle tro at alle som ber om penger er svindlere. Jaja, de fleste menn her tar heldigvis bare betalt i natura.
Anonym
#2. Postet 06.06.2023 av Anonym
Veldig bra at du gir beskjed. Det er så lett å bli lurt av et pent smil og en fin profil. jeg ble lurt for flere år siden, men oppdaget det i tide, heldigvis....
Anonym
#3. Postet 01.07.2023 av Anonym
Han har jeg og skrevet bittelitt med,men gjennomskuet han ganske fort. Han besvarte aldri på det jeg spurte om :( Han klarte ikke å "føre" en "samtale". Ser han er her fremdeles,men jeg har blokkert han (han har vært her inne i flere måneder )
Anonym
#4. Postet 26.07.2023 av Anonym
Det samme er Jørn R. Han begynner med elske og fortsetter en stund oppgir et telefonnummer som er til en pakistaner. Etter hvert er det flere som skriver. Til slutt vil d ha penger
Anonym
#5. Postet 26.07.2023 av Anonym
Jørnnn75 er også en falsk profil.
Anonym
#6. Postet 27.07.2023 av Anonym
Hei dere! Tusen takk for info og advarsler! Er ny her og har alt fått henvendelser fra disse 3 navnene dere advarer mot!. Jeg har alt slettet.
Anonym
#7. Postet 29.07.2023 av Anonym
Hei
Det stemmer. Har vært bort i Steven som skrev til meg på engelsk, sa at hans foreldre var fra Australia. Skjønte at han var svindler des mer vi skrev til hverandre.
justme
Anonym
#8. Postet 29.07.2023 av Anonym
Hei
Stemmer at Jørnnn75 er også falsk. Han har flere falske profiler her på Senior Date (Ray Jørn, Ray Viljar Jørn, Jørn med forskjellige tall) viser seg også som en mann i Polo skjorte og jeans. Han har jeg rapport flere ganger til Senior Date, de sletter ham, men han kommer tilbake.
justme
Anonym
#9. Postet 29.07.2023 av Anonym
Jørn R, Ray Jørn, Jørnnn75, Ray Viljar Jørn med flere opererer han med. Pass på hans falske profiler. Han har flere falske profiler på Instagram og Facebook også.

justme
lars1965
#10. Postet 06.08.2023 av lars1965
Tenker på hvor skummelt det kan være for de som er ensomme, og de som ikke er i stand til å forstå at noe ikke stemmer helt. Traff en dame som hadde kontakt med en mann på en sånn side som stadig hadde unnskyldninger for å ikke se henne. Hunden hans hadde dødd var siste hendelse. Jeg kunne ikke si noe til henne.
Alvilde sier: En liten påskehilsen fra Oslo. Håper alle har en fin påske :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen