Krepsen sier: God fredag vel hjem etter fin tur med gode venner hadde 4 stjernes lugar alene ha ha
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

lars1965
Opprettet 22.05.2023 av lars1965, mann, 58 år, Østfold.
De sier at personvern er så viktig.
Synes det er så rart at vi må si ja til informasjon kapsler når vi går inn på en internett side. At det er helt akseptert, og trykker vi tilfeldig ja til noe som likner så får vi telefonen full av virus. Så må vi kunne så mye om data så alt på telefonen blir sikkerhets kopiert før vi gjenoppretter telefonen til fabrikk ny.
Over min kompetanse.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 27.05.2023 av Anonym
Ikke bare bare å leve i teknologiens tidsalder. Man gjør sitt beste for å henge med, men noen ganger kommer vi til kort. Da er det godt å ha den yngre generasjonen å ty til ( selv om vi gjerne vil klare alt selv :-)
lars1965
#2. Postet 27.05.2023 av lars1965
Ja det er så mye kriminalitet knyttet til dagligdags databehandling. Vi blir så vandt til å trykke "godta" til informasjon kapsler, eller tilgang til bilder og filer på mobilen. Det er fort gjort å takke ja til ubehagelig virus, eller det som verre er. Mulig at jeg er ekstra skeptisk.
Anonym
#3. Postet 27.05.2023 av Anonym
Litt skepsis er vel sundt tenker jeg, men det er. Vel med den som alt annet, man bør ikke overdrive.....
Selv har jeg nok lett for å gå litt " fort i svingene" til tider, og trykker aksepter uten helt å vite hva jeg trykker på. Andre ganger spør jeg om hjelp, men da skal jeg helst ha en som er tilgjengelig umiddelbart.....er en SMULE utålmodig !
Krepsen sier: God fredag vel hjem etter fin tur med gode venner hadde 4 stjernes lugar alene ha ha
Skriv Skriv her Skriv i megafonen