Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 18.07.2023 av Anonym.
Funnet kjærligheten?
I sidepanelet her på SD står det at mange par finner hverandre her. Det tror jeg ikke helt på.Jeg lurer da på om noen her vet om noen som har blitt et par her på SD? Er det noen som er i ferd med å bli et par her? På meg virker det som om dette for mange bare er et sted de melder seg inn,muligens med et håp om at en eller annen skal "oppdage" dem og ta kontakt. For andre er det visst om å gjøre å være frekkest og eklest mulig når de tar kontakt. Veldig kjedelig og lite aktivt nettsted dette.

Svar på innlegg

Mann Troms
#1. Postet 19.07.2023 av Mann Troms

De finnes selvsagt unntak, men mange (i hvert fall damer) er lite interessert i samtale i det hele tatt, mange av profilene er minimale (2 linjer). Useriøst på en datingside, mener jeg.

Mange blokkerer uten at man hatt kontakt i det hele tatt, mange svarer ikke på meldinger man sender. Svært ufint å ikke svare på en hyggelig melding.

Det er jo noen medlemmer sør i landet, men her i nord er man ganske alene dessverre.

Anonym
#2. Postet 20.07.2023 av Anonym
Så klart at mange finner hverandre her. De fleste er seriøse og logger seg av. Tror at mange flere hadde funnet hverandre om de hadde tatt en kaffekopp sammen. Jeg fant en dame på turvenn mot alle odds, og fremdeles surrer jeg her. At jeg ikke klarer helt å slippe taket på seniordate, kommer vel av at jeg fremdeles er tiltrukket av eldre damer. Jeg sliter litt med det moralske, men er ihvertfall åpen her inne. Selvfølgelig skjer det ingenting her for min del, men har glede av å drømme litt.
Mann Troms
#3. Postet 22.07.2023 av Mann Troms
Når man finner seg en partner så kutter man umiddelbart ut Seniordate og alle andre dating- og singelnettsider selvsagt.
Anonym
#4. Postet 22.07.2023 av Anonym
Å kutte ut seniordate fordi man er i et forhold. Neida. Skal jeg leve i sølibat med henne da. Må ha litt kontakt med noen utenom også. Drar ikke på date med andre i utgangspunktet, men koselig å prate. Vet jo aldri hva fremtiden bringer.
Mann Troms
#5. Postet 22.07.2023 av Mann Troms
Er hun enig?? Du mener vel ikke at du gjør det bak ryggen på den dama du har? Om du gjør det uten at hun vet om det så er det direkte skammelig.
Anonym
#6. Postet 22.07.2023 av Anonym
Dette er jeg helt enig i. Dessuten er det altfor unge menn her.
Anonym
#7. Postet 22.07.2023 av Anonym
Ja det er sikkert litt forkastelig, men jeg driver jo ikke å dater, eller skriver om sex. Jeg er ikke interessert i damer på min egen alder her. Livet har mange sider.
Anonym
#8. Postet 22.07.2023 av Anonym
Eeehheeemm,denne tråden ble startet for å få vite om noen har funnet eller hørt om noen som har funnet kjærligheten her på SD.Krangelen om å treffe flere,lete etter noen mens man er i et forhold,hvor ung eller gammel medlemmene her er kan dere vel lage en egen tråd på,er gjerne med på den diskusjonen jeg altså.Regner med at siden jeg ikke har fått svar på mitt første spørsmål så er det lite trolig at det finnes noen som har funnet "den rette" her,kanskje man bare skulle forlate.....
Anonym
#9. Postet 22.07.2023 av Anonym
Det virker litt naivt å finne den rette synes jeg. Har kontakt med to som har funnet hver sine menn her som de satser på. Det er jo ikke bare useriøse folk her.
Jeg har bloggen min om krigen i Ukraina her som jeg har glede av. Mange menn tenker litt annerledes enn kvinner.
Anonym
#10. Postet 22.07.2023 av Anonym
Og takk høyere makter for at alle menn ikke tenker som deg!
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen