SnillogGod sier: God kveld i stua. Noen som vil ha intimt vennskap eller kontakt ? :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 18.07.2023 av Anonym.
Upassende oppførsel kommer i alle fasonger

Hei alle menn i alle aldre. Jeg ser at det i dette forumet stadig fokuseres på «grisete menn som kun tenker på én ting». De finnes det sikkert nok av, både her inne og ellers i samfunnet. Dette innlegget handler ikke om de, men snarere et ønske å nyansere det bildet litt. For jeg påstår at denne typen finnes blant begge kjønn, i alle aldre.


Et eksempel: Her for ikke så lenge siden kom jeg i kontakt med en dame her inne på over 80 år. Vi utvekslet noen høflighetsfraser på meldinger, men det tok ikke mange meldinger før hun penset samtalen inn på sex. Til dels ganske utilslørt. Hun ba meg også om å oppgi mitt telefonnr. Noe jeg ikke ønsket, da jeg raskt fikk en mistanke om at hun ville ha såkalt «nettsex». Da jeg høflig avslo og sa at hun nok ikke var min type, ble jeg umiddelbart blokkert. Og så tror jeg hun bare slettet profilen sin og forsvant.


Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 18.07.2023 av Anonym
Her må jeg bare si meg enig med deg,Stauren. Det er ikke bare menn som oppfører seg kleint på sider som disse. Men vi må også huske på at det sitter en del "luringer" rundt omkring i landet og lager seg fiktive profiler,gir seg ut for å være en helt annen enn de i virkeligheten er.
Anonym
#2. Postet 18.07.2023 av Anonym
Jeg er fullstendig klar over at det finnes mange luringer som seiler under falskt flagg. I dette tilfellet så var hun rask med å oppgi fullt navn, adresse og telefonnummer. Helt uoppfordret. Så dette var nok ingen "luring" nei.
Anonym
#3. Postet 18.07.2023 av Anonym
Er det andre menn her inne som har opplevd noe av det samme? Eller er det bare jeg som har vært "uheldig"...
Anonym
#4. Postet 18.07.2023 av Anonym
Huffda!! Jeg mente ikke at akkurat denne personen kunne være en "luring",men ville bare nevne det når vi først var inne på underlige profiler.
Anonym
#5. Postet 18.07.2023 av Anonym
Jeg hadde sikkert slått til, men egentlig er jeg avhengig av å prate godt sammen. Å gå rett på sak kan bli både helt feil, og helt fantastisk, og ikke minst skummelt. Synes det er flott at en dame på 80 kan nyte erotikk. Må bare si at jeg liker deilige kyss, og hun kan gjerne være over 80. Trenger ikke å ha sex.
Jeg vil nok beskytte de som jeg har hatt sex med. Selv hun som foreslo at vi kunne legge oss i skogen en fuktig høstdag på første date. Da fikk jeg ikke til noen ting på et pledd i den kalde skogen. Tror det hadde vært fantastisk om det var i et soverom med mer ro. Vi får nyte minnene.
Anonym
#6. Postet 18.07.2023 av Anonym
Bare for å være tydelig: Er det noe jeg heier på og verdsetter, så er det evnen og muligheten til å nyte erotikk i alle faser av livet. Dette handlet om fremgangsmåten.
Anonym
#7. Postet 20.07.2023 av Anonym
Jeg vil se på det litt psykologisk. Vi er så forskjellige alle sammen. En mann kan også bli satt ut av spill. Kanskje gikk du glipp av et herlig vennskap som kanskje starta litt brått.
Anonym
#8. Postet 20.07.2023 av Anonym
Mulig. Jeg tror jeg er i ferd med å etablere noe som kan bli et hyggelog vennskap. Og det begynte ikke slik. Men, som du sier, vi er alle forskjellige. Takk for gode svar, og lykke til med dine vennskap Lars :)
Anonym
#9. Postet 03.08.2023 av Anonym
Dette minner mistenkelig om samme dame som jeg har vært borti. Ugreit.
SnillogGod sier: God kveld i stua. Noen som vil ha intimt vennskap eller kontakt ? :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen