Svar #1. Postet 21.07.2023 kl 16:39 av anonym.
Spørsmål 1.
Jeg kan bare svare for meg selv og jeg blokkerer ingen uten at de har vært ufine. Men når det skjer,da er det
ingen bønn,jeg er ikke interessert i å sitte å ta imot ufinheter fra noen som helst. Hvorfor andre damer bruker
blokkeringsknappen i hytt og dynevær har jeg også lurt på mange ganger,men man får jo ingen svar fra de
som gjør sånt..... Men det er jo ikke bare damer som blokkerer,jeg har selv opplevd å bli blokkert av menn
jeg har utvekslet meldinger med,jeg tipper det er fordi jeg ikke er enig i alt de sier eller ønsker og at jeg da
har en meget klar tale på akkurat det,så istedet for å bruke litt høflighet og si at de nok ikke tror at vi passer
for hverandre og takke for praten så blokkerer de. Jaja,ikke det helt store problemet for meg.
Spørsmål 2.
Har en mistanke om at veldig mange medlemmer her helst sitter på gjerdet og håper på at noen de kanskje
finner interessant skal ta kontakt.Tror veldig mange er her av "gammel vane" og kikker innom,nesten som en
hobby.
Spørsmål 3.
Igjen,dette gjelder ikke bare damer,utrolig mange menn som verken har bilde eller en liten snutt om hvem
de er,hva de søker og hvilke interesser de har.De gidder ikke jeg å ta kontakt med i allefall. Og ja,jeg lurer på
det samme som deg,hvorfor i alle dager er de her?