Jeg har en del spørsmål og håper folk kan være så ærlige og redelige at de svarer.
- Blokkering: hvorfor blokkerer dokker damer medlemmer uten grunn? Det skjer i en rekke ulike tilfeller. Det skjer uten at man vart inne på profilen dokkers en gang. Det skjer når man har besøkt profilen dokkers flere ganger. Det skjer når man sender en melding. Jeg vet noen bruker dette for å "sortere", men ærlig talt, for det første finnes det andre måter å sortere på, for det andre må dere tåle at dere får besøk på profilen. Dette er en datingside og hele vitsen med den er å besøke og lese andres profiler. Mange ganger husker man ikke hva det står i profilene og derfor besøker man samme profil mange ganger. Noen ganger synes man en profil er bra og vil lese den flere ganger. Det burde dere være glad for. For det tredje så går det jo faktisk an å SVARE, hvis dere får en meldingen, isteden for å blokkere vedkommende medlem. Mange opplever helt sikkert en slik blokkering unødvendig og trist.
- Praterommet: Hvorfor er det så lite kommentarer her inne? Mange leser, men kun en håndfull medlemmer svarer. Jeg går jo ut fra at de fleste voksne mennesker har meninger rundt det som blir tatt opp her.
- Hvorfor skriver mange damer, som søker en kjæreste, nesten ikke noenting i sin profiltekst? Noen fyller heller ikke ut interesser og personligheten. For meg blir det rett å slett useriøst og jeg stiller spørsmål til hvor interessert vedkommende egentlig er i å finne en kjæreste her inne.