Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 12.08.2023 av Anonym.
Lovercall147 er falsk
Hei
Lovercall147, tidligere Ray Viljar Jørn, Jørnnn, m.m. er tilbake og han har allerede blokkert meg fordi han vet at jeg rapportere ham.
justme

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 13.08.2023 av Anonym
Legg ut info i megafonen, før han rekker å lure nye damer!
Fyren er jo både frekk og dum. Har forsøkt seg på meg diverse ganger, og jeg blokkerer og rapporterer ham hver gang.
Anonym
#2. Postet 01.09.2023 av Anonym
Denne falske profilen er tilbake nok en gang - til tross for adm.s info om at han er permanent fjernet!
SeniorDate
#3. Postet 01.09.2023 av SeniorDate
Hei!

Kan informere om at denne profilen ble utestengt etter kort tid. Vil samtidig takke for alle tips som bidrar til å gjøre SeniorDate til et trygt sted for våre medlemmer!

Vennlig hilsen
SeniorDate
Anonym
#4. Postet 03.09.2023 av Anonym
Nå er ikke jeg dame, men var det nå det skulle ringe en bjelle.
Anonym
#5. Postet 03.09.2023 av Anonym
Hva mener du med det?? Vi er jo mange som har rapportert denne profilen gang på gang og fått beskjed om at han er sperret permanent.

Da han prøvde seg nå igjen, ble han heldigvis fjernet etter noen få timer. Det merkelige er jo at systemet ikke kan fange ham opp øyeblikkelig når han prøver å opprette en ny profil. Fyren må jo være fullstendig hjernedød, siden han bruker samme navn og bilde hver gang....
Anonym
#6. Postet 03.09.2023 av Anonym
Og han er tilbake! Jørn Olsen,66 år fra Oslo. Det komplette idioti!!
SeniorDate
#7. Postet 04.09.2023 av SeniorDate
Og han er tilbake! Jørn Olsen,66 år fra Oslo. Det komplette idioti!!
Takk for opplysningen, vi vil undersøke denne profilen nærmere. Anbefaler for øvrig å bruke rapporteringsfunksjonen på profiler man ønsker å rapportere, da bli vi varslet og gjennomføre en kontroll I løpet av kort tid.

Vennlig hilsen
SeniorDate
Anonym
#8. Postet 07.09.2023 av Anonym
Pussige greier,man repporterer falske profiler og får mail om at de er fjernet og utestengt,men de er på SD enda.
SeniorDate
#9. Postet 08.09.2023 av SeniorDate
Pussige greier,man repporterer falske profiler og får mail om at de er fjernet og utestengt,men de er på SD enda.
Hei!

Dersom du mener at det fortsatt finnes falske profiler, hadde vi satt pris på om du sender oss brukernavn på den/de det gjelder. Vi vil da selvsagt undersøkelse dette nærmere.

Vennlig hilsen
SeniorDate
Anonym
#10. Postet 03.10.2023 av Anonym
Denne mannen har jeg tidligere kommet ut for. Lang og innsmigrende kontakt. Heldigvis var jeg såpass våken at jeg kvittet meg med ham raskt.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen