Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 08.09.2023 av Anonym.
Uønsket kontakt og normal folkeskikk.
Av og til leser man om at medlemmer her blir blokkert uten grunn eller etter å ha hatt kontakt en stund.Så har man disse som skriver litt for så bare å slutte å svare på meldinger uten å si et ord om hvorfor.Jeg trodde virkelig at vi var voksne mennesker vi som er på dette forumet.Men når man leser enkelte meldinger,ser oppførselen og opplever hvordan noen bare stopper all kommunikasjon uten ett ord,begynner man virkelig å lure på hvem det er man har å gjøre med her.Voksne,oppegående og høflige mennesker er det i alle fall ikke.Så,til alle her som ønsker seg en venn,kjæreste eller partner,hvis du oppdager at den du kanskje har fattet interesse for ikke svarer til dine forventninger eller smak,si ifra og ønsk lykke til med videre leting.Og til dere som ikke ønsker kontakt med noen som besøker din profil eller som tar kontakt,ikke blokker uten at det blir plagsomt.Ved kontakt,si takk,men er ikke interessert og hvis noen du ikke er interessert i kontakt med bare har besøkt din profil,ignorer! Takk for oppmerksomheten og god helg!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 12.10.2023 av Anonym
Helt enig med deg. Dersom man chatter litt med en person, og utveksler litt info og tanker, finner man jo raskt ut om man har noe til felles. Hvis ikke, er det jo bare å sende vedk. noen høflige ord om det. Det finnes t.o.m. en ferdig setning til slikt bruk.. Vi er da voksne mennesker med normal folkeskikk, som du skriver.

Når det gjelder blokkering, så har jeg praktisert dette noen ganger, men da gjelder det personer med grisete meldinger, som ikke hører hjemme i en seriøs henvendelse, og som ikke tar et nei for et nei.
Anonym
#2. Postet 17.01.2024 av Anonym
Virker som om høflighet og normal folkeskikk ikke lengre er aktuelt. Dersom man etter litt kommunikasjon finner ut at man ikke har noe særlig felles, så er det jo greit å si ifra om det. Vi er jo voksne mennesker. Trodde ghosting var noe tenåringer holder på med......
Anonym
#3. Postet 23.01.2024 av Anonym
Opplever dette stadig vekk,blir pumpet for opplysninger og selv utleverer de seg minimalt....er så drittlei av useriøse og lite voksne menn!! Ikke bare bare å måtte velge blandt vrakene litt høflighet er det vi savner. Tror det er flere damer som savner akkurat det Hvordan damer er mot dere menn det skiter jeg i for det angår ikke meg,men jeg er ihvertfall høflig,men akkurat det er det snart slutt på. SENIORDATE kalles denne gruppen,men tror en gruppe med fjortiser hadde vært mer høflig!!
Anonym
#4. Postet 23.01.2024 av Anonym
Jeg sjekket inn her da jeg trodde det var seniordate. Men når menn på 40 tar kontakt og sender meldinger da forstår jeg at denne plattformen bare er noe tull.
Anonym
#5. Postet 24.01.2024 av Anonym
Det kan være lurt å skrive i sin profil hva en søker,da blir enkelte henvendelser luket bort. Og det roer seg noe
Anonym
#6. Postet 24.01.2024 av Anonym
Tror ikke det hjelper stort. I min profil står det med uthevet skrift at jeg ikke ønsker henvendelser fra yngre menn som tilbyr sine "tjenester" til eldre damer, men likevel får jeg meldinger fra 40- og 50-åringer....

Denne uka var det en som skrev i megafonen at han etterlyste damer som ville snakke om erotikk. Slikt finnes det vel andre fora for.

Toppen av alt var når det var en som var valgt ut som dagens profil som skrev at han ville være sexleketøy for eldre damer! Da det ble rapportert, svarte adm. at de ikke kunne hindre det, da profilene ble valgt ut elektronisk. Men det må da kunne gå an å legge inn sperrer her og der.

Alt dette ødelegger jo for seriøse medlemmer som ønsker seg en venn eller kjæreste.
Anonym
#7. Postet 26.01.2024 av Anonym
Profilen min viser at jeg er 70 og ønsker kontakt med menn på minegen alder. Det må velvære klar tale.
Anonym
#8. Postet 27.01.2024 av Anonym
I min profil står det tydelig at jeg er 74 år, søker en seriøs venn på min egen alder og ikke ønsker kontakt med yngre menn.

Hva mer kan man gjøre for å unngå alle disse slitsomme henvendelsene?

De siste dagene har jeg fått meldinger fra en 45-åring, en gift mann på 58, en uten bilde og med få utfylte felt i profilen, samt en som spurte om hvordan jeg forholdt meg til sex og intimitet! Hvem jeg er som person, hadde tydeligvis ingen interesse....
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen