Møteplassen for seniorer og voksne over 40 år
Skriv en hilsen til alle på SeniorDate.no
Skriv i megafonen
Skriv i megafonen

Forum >> Tilbakemeldinger >> Debatt

Anonym

Denne uken blir det takk og farvel

Denne uken kommer jeg til å avslutte medlemskapet tror jeg.  Men siden tilgang blir stanset umiddelbart og ikke for den tiden en har betalt så blir jeg vel et par dager til.
Hvorfor jeg avslutter?  Vel, en ting er responsen så klart.  Det som kommer av meldinger er i 99% av tilfellene spamprofiler som sender epostadresser i melding og ber om å bli kontaktet på mail da de ikke er betalende medlemmer.  Det ville tatt admin/moderator 2 sekunder å se på profilen at det er spam og som oftest stjålne bilder. Det betyr at forumet ikke blir moderert.

En annen ting er at det er 70-80% gamle og utdaterte profiler som ikke har vært aktive på gud vet hvor lenge.  Så en får ikke det kontaktnettet det ser ut som når en søker opp profiler.  Jeg har vært til og fra på denne siden i flere år, og det blir bare verre og verre.  Da hjelper det lite at det er billig.  (Har vel en sterk mistanke om at det er profiler som blir belastet en femtilapp i måneden lenge etter at profilene har "dødd ut" også).

En tredje ting er at det ikke virker som om eierne av siden har noe ønske om å drifte den.  Jo da, når en rapporterer en profil så blir den som regel slettet etterhvert.  Men alt av tilbakemeldinger som blir gitt og all frustrasjon som kommer frem i forumet ser det ikke ut til at de tar på alvor i det hele tatt.  Dessverre.

Denne måneden laget jeg meg profil på to av de andre sidene som opereres av Social Garden AS.  Det var greit å betale en hundrings ekstra en måned for å finne ut om det bare var meg det var noe galt med eller om alle sidene bare var en melkeku.  Dessverre viser det seg at det er like håpløst utdatert og manglende administrering av disse sidene.  Så da kommer det samme til å skje med profilen på de andre sidene.

Det er synd.  For denne (og forsåvidt de andre) siden kunne vært så bra om den hadde blitt fulgt opp på en bedre måte.
Anonym
Takk til deg,FrstadM!! Som jeg skulle ha skrevet det selv. Jeg har,akkurat som du vært inn og ut av denne siden og skjønner egentlig ikke hvorfor,det er jo akkurat det samme her i dag som det var første gang jeg kom inn her.Som deg har jeg vært på andre sider drevet av det samme firmaet bare for å sjekke hva ståa var der.Og du har nok rett,en melkeku.
Jeg vil ikke bare legge skylden på siden,her er en del folk som sikkert er her for å treffe noen,men de sitter helst på gjerdet og tror at noen skal komme dettende ned i fanget på dem.Men sånn er det faktisk på andre datingsider også.
Men som deg,jeg tror jeg sier takk for meg her i løpet av en uke eller to og denne gangen er det for godt.Her skjer det fint lite og jeg har ingen tro på at man skal finne en partner her.
Åpne profilen til lars1965
Synes det er feil å kritisere seniordate.no.  Det er ikke slik at det er gratis å drive det.  Synes dette er et bra sted. Ikke så psykologisk bygd opp som match og møteplassen som har til hensikt i å fange deg. Den har helt klart sine svake sider, men det er sikkert kostbart å endre datasystemet. Hadde de sist innlogget kommet først når man søkte hadde mye vært gjort.  Da kunne man lettere fått kontakt med de som er aktive. 
Husker møteplassen stengte sin chatte side da det trolig var dyrt å drifte den. Måtte jo overvåkes. Kanskje det var fordi en aktiv bruker satt på Ila landsfengsel, og de syntes det var ubehagelig å forholde seg til han. 
Her er det små forhold, og vi er voksne folk. 
Husk at verden blir mer og mer overvåket. På tiktok kan du nok ikke komme med kritikk av dem uten å bli sensurert.  Synes det er flott at det er fritt ord her. 
Anonym
Kritikken opprettholdes for min del.  Så har du helt rett i at det koster å drive, og det tar de betalt for.  At siden kunne fungert bedre med relativt små endringer har du helt rett i.  Noen av de endringene som du nevner og som har blitt foreslått av flere tidligere koster slettes ikke mye å få utført.  Det handler om relativt enkle endringer som kan programmeres raskt.
Så skal jeg gi deg rett i at alternativene, som Møteplassen, Match osv., ikke er særlig bedre.