trofast sier: Den mest verdifulle gaven du kan få er en ærlig venn <3 God helg.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 03.02.2024 av Anonym.
Er det ei dame på 60+ som ønsker en yngre venn for vennskap og kos
Er det ei dame+ som ønsker en yngre venn for vennskap, kaffetreff, kos og nærhet her inne.
Lover ikke noe tull og tøys, godt for begge to.

Svar på innlegg

liv-et
#1. Postet 05.02.2024 av liv-et
Forventer du faktisk et seriøst svar på din etterlysning i et forum hvor alle kan se hvem som svarer og du selv velger å være anonym??? Jaja......optimismen lenge leve!! Hahaha.........
Anonym
#2. Postet 05.02.2024 av Anonym
Samme fyren som skapte mye diskusjon lengre ned her, da han gikk ut med hvor han bodde og at han var
g i f t!

Ikke rart at han nå er anonym. Regner med at han får dårlig med henvendelser....
Anonym
#3. Postet 06.02.2024 av Anonym
Han vises som anonym nå fordi han ikke er medlem her inne mer.
Anonym
#4. Postet 06.02.2024 av Anonym
Så bra!
Han skjønte forhåpentligvis at han var på feil sted etterhvert. Trodde visst at dette var en form for eskorteservice, hvor eldre damer står i kø for å møte gifte menn.
Anonym
#5. Postet 06.02.2024 av Anonym
kommer sikkert tilbake... sånne gir ikke opp så lett...
El Jefe
#6. Postet 28.02.2024 av El Jefe
Moralpolitiet er ute og flyr på kosteskaftene sine igjen ser jeg. Det er nok ikke frustrerte grinebitere som dere han søker etter uansett. Heldigvis finnes det nok av varme, flotte, modne kvinner her inne som ikke har noe i mot samvær med en yngre mann. Ta dere en bolle!
lars1965
#7. Postet 29.02.2024 av lars1965
Kvinner må jo få reagere sånn. Rett på sak er ikke veldig sjarmerende.
El Jefe
#8. Postet 29.02.2024 av El Jefe
Jeg skjønner at du har funnet din måte å innynde deg på hos de eldre kvinnene. Smarting. Du ønsker det samme. Bare med skjult agenda. Uærlig i mine øyne.
lars1965
#9. Postet 29.02.2024 av lars1965
Jeg liker jo også eldre damer, men er ikke på jakt her. Dumt å skremme bort dem. Det er små forhold her. Vi må jo i det minste være hyggelige mot dem. Trist hvis det blir færre damer/ folk her.
El Jefe
#10. Postet 29.02.2024 av El Jefe
Hvis ikke du er på "jakt", hvorfor er du her inne da? Jeg antar at de fleste som er her inne er på jakt etter et eller annet. En venn, kjæreste, samtalepartner, elsker... eller alt i en og samme person. Uansett alder eller aldersforskjell. Jeg tror du er litt "sneaky" Lars
trofast sier: Den mest verdifulle gaven du kan få er en ærlig venn <3 God helg.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen