Gunda sier: Jeg ønsker dere ei riktig god helg!!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Reise og fritid > Debatt

Alvilde
Opprettet 16.02.2024 av Alvilde, dame, 64 år, Oslo.
Hva er din hobby?
Hadde vært morsomt å høre litt om hva slags hobbyer folk her inne har?

Selv elsker jeg å lese og strikke. Er også veldig glad i å lage mat.

Svar på innlegg

lars1965
#1. Postet 17.02.2024 av lars1965
Er en liten samler. Akkurat nå ser jeg på en autograf av Paul McCartney, to lysestaker ifra 1700 tallet, et lite stilleben, og et og annet. Har bremsepedalen på, og kommer trolig ikke til å kjøpe noen av dem.
Synes det er bra å ha noen drømmer. Akkurat nå drømmer jeg om å være i nordnorge sammen med ei dame. Gå i naturen med fiskestanga.
Skogmann
#2. Postet 17.02.2024 av Skogmann
Om sommeren er det hagestell og utvendig vedlikehold av hus.
Om vinteren ligger jeg i hi og leser, unntatt den tiden det tar å måke snø.
Anonym
#3. Postet 17.02.2024 av Anonym
Fiske og friluftsliv,hytte ved sjøen.
snipe
#4. Postet 18.02.2024 av snipe
Hei alle sammen.

Det beste vi mennesker har igjen når vi selv syns at ting blir tunge, er minnet og tanken
på alt det som vi måtte gi slipp på etterhvert.
Lysten til å prøve igjen. Og det skyver frem livslyst og glede. Nå er jeg på full fart inn i det fine livet
som lokker. Har man tilgang til båt.- fiskesaker-dyr-flotte fjellturer, Så prøv.
Jeg har holdt på med dette lenge. Jeg elsker det og gleden som det gir.

I går så jeg en ung jente høyt til hest. Jeg fulgte henne med øynene og ønsket meg opp på hesteryggen. Jeg ridde en stor hest da jeg var barn. Nå kom alt tilbake. Jeg vil det, må bare finne hest.
I fjor fikk jeg padle kajakk i ferien. Det var litt farlig,,,, spesielt for de som sto å så etter mamma.
Men i år får jeg den tilbake. Det er så gøy å padle. Du kan holde langs land. Trenger ikke gå kurs. hvis du
ikke skal rulle rundt. Men kurs er bra.Båt og fiske har jeg aldri lagt bort.

Så nå er ferien klar. Bli med.
Anonym
#5. Postet 18.02.2024 av Anonym
Hei hei. Her er det en lydbok på øret og et strikketøy eller noe annet håndarbeid bestandig på gang. Hekler og broderer også. Leser litt og løser kryssord innimellom. Det er bestandig noe en kan gjøre synes jeg. Legger kabal også som avveksling Dette høres kanskje litt "hesblesende" ut Men det er jo bare Kos
lars1965
#6. Postet 19.02.2024 av lars1965
Vi burde kanskje ha noen nye hobbyer på lur. Få ut fingeren og prøve noe vi har tenkt på. Ble glad i å plukke tyttebær i fjor. En glede i å tusle rundt i den lille skogen på Kråkerøy en time nå og da. I år må jeg bli flinkere til å snekre. Blir en hobby å leve også.
bamse 67
#7. Postet 19.03.2024 av bamse 67
hei
jeg maler bilder
Mann Troms
#8. Postet 19.03.2024 av Mann Troms
For de som syns om å skrive, og er interessert i språk, kan jeg rekommendere Wikipedia.... der er det mye man kan gjøre.. alt fra og lage nye artikler (med referanser selvsagt), til å rette språk, delta i de mange diskusjonstrådene, finne referanser til mangefulle artikler.. og mye mye mer. Det er enkelt og en fin hobby når man har en del tid til overs. Du trenger ikke være ekspert på de ulike artiklene men det er jo en fordel hvis du synes språk er interessant å artig.
Montanus
#9. Postet 20.03.2024 av Montanus
Enig - Wikipedia er flott. Er oppført der
Fjell og skogsturer, Konserter.
Montanus
#10. Postet 21.03.2024 av Montanus
Skog. og flate fjell ;Konserter,utstillinger;
Gunda sier: Jeg ønsker dere ei riktig god helg!!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen