Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

SeniorDate
Opprettet 28.02.2024 av SeniorDate, mann, 49 år, Akershus.
SeniorDate.no har fått ny nettside
Vi har i dag lansert en helt ny versjon av SeniorDate.no. Den nye nettsiden er responsiv, noe som betyr at den automatisk tilpasser seg den enheten du bruker. Dermed vil den fungere optimalt uavhengig av om du åpner nettsiden via en PC/Mac, nettbrett eller mobiltelefon.

Brukersøket er også oppgradert, slik at det nå husker dine søkepreferanser fra gang til gang. I tillegg kan man enkelt rotere bilder som ligger feil vei via brukerprofilen og i bildegalleriet. Det er også laget en hurtigmeny / snarvei de viktigste sosiale funksjonene, med indikatorer som raskt viser om man har fått ny post, nye liker, venneforespørsler og besøk på profilen.

Samtlige funksjoner på "nye" SeniorDate har også fått en visuell oppgradering.

Kom gjerne med tilbakemeldinger på den nye nettsiden, både ris og ros mottas med stor takknemlighet!

Vennlig hilsen
SeniorDate

Svar på innlegg

Solskinn
#1. Postet 28.02.2024 av Solskinn
Jeg synes den nye nettsiden ser veldig bra ut. Moderne, oversiktlig og fin!
Hans
#2. Postet 28.02.2024 av Hans
Flott oppgradering!
lars1965
#3. Postet 28.02.2024 av lars1965
Dere har jo hatt denne siden på kristendate en liten stund. Har ikke helt klart å venne meg til den, men er man seriøs med mye aktivitet på profilen så er denne siden sikkert bedre.
Anonym
#4. Postet 29.02.2024 av Anonym
Veldig flott oppgradering og enkelt å få oversikt,men appen fungerer fortsatt ikke på Iphone det hadde vært kjekt å fått brukt seniordatesidene der inne også.
Kvalitet
#5. Postet 29.02.2024 av Kvalitet
Så fin og tiltrekkende fornyelse, ja! - men undres hvor jeg kan finne både dato og klokkeslett for besøkende...
SeniorDate
#6. Postet 01.03.2024 av SeniorDate
Så fin og tiltrekkende fornyelse, ja! - men undres hvor jeg kan finne både dato og klokkeslett for besøkende...
Hei!

Når det gjelder besøk på din profil, kan finner man det under "Besøk" i menyen. Dersom det er nye besøk, vil det være angitt et tall som viser antallet nye besøk siden sist. De siste som har besøkt profilen din, vil vises øverst på listen. Hvis noen besøker profilen din flere ganger, vil kun det siste besøket bli vist.

Vi har ikke valgt å vise det nøyaktige tidspunktet for når et besøk ble gjort, men vi noterer oss ditt ønske om det.

Vennlig hilsen
SeniorDate
Augusta68
#7. Postet 03.03.2024 av Augusta68
Men hvordan får jeg slettet meldinger? Tidligere var dette enkelt, men nå er ikke dette lenger like tydelig. Hvordan går jeg fram?
yngvenorsk
#8. Postet 04.03.2024 av yngvenorsk
Hei. I den nye nettsiden finner jeg ikke ut hvor jeg kan "slette" meldinger. Dette var en funksjon som var helt kurrant i tidligere versjon - og som jeg savner...Håper på en tilbakemelding... Yngve
jon47
#9. Postet 07.03.2024 av jon47
Hei, se at 'innlogging' hvise ikkje de som ikkje har bilde! Veldig dårlig! Hils, J.
jon47
#10. Postet 07.03.2024 av jon47
Hei, hvor fins de på 'overskt' som ikkje har bilde på profilen? Mvh J.