Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 07.03.2024 av Anonym.
Lite som skjer her inne...
Hei må nå komme med et hjertesukk.... Har nå vært her i ca.2uker og har ikke fått respons fra noen...kun besøkere i hopetall,men ingen gidder å skrive ett eneste ord. Greit nok at jeg søker rogalendinger,men så labert har jeg ALDRI opplevd her inne før. Er nok sikkert ikke alene om dette,men skulle ønske å få høre hva det er dere menn venter på, for så sjenerte er dere vel ikke at dere ikke kan skrive noen enkle ord. Er det den "nye profilen" som skremmer? Ønsker å få noen svar her fra dere menn..... alle får svar om det er noe dere lurer på

Svar på innlegg

lars1965
#1. Postet 07.03.2024 av lars1965
Godt at du lufter det. Av og til føler sikkert mange at lufta går ut av ballongen her.
Egentlig burde ikke avstanden være noe problem så lenge man har tid. Får en følelse av at pensjonister er minst like travle som når de jobba.
Anonym
#2. Postet 07.03.2024 av Anonym
Om de har det så travelt så har de vel ikke tid til dame heller da? Tror mange kun er "hekta" på å sitte å kikke her inne. Blir nok siste gang jeg er her inne,mulig det er mer virksomhet på andre datesider.... vel verdt å prøve, for her skjer det ingenting.
Dagfinn999
#3. Postet 08.03.2024 av Dagfinn999
Ja, dessverre, det er min erfaring også. Det er svært liten aktivitet, det hører med til sjeldenheten at man får svar på meldinger. Det er godt mulig det skyldes at folk ikke finner meg spesielt interessant naturlgivis...
Anonym
#4. Postet 08.03.2024 av Anonym
Hjertesukk, dette var da sterke saker, men jeg forstår uansett godt.
Prøvd 3 - 4 datingsider på nett.
Starter med en fellesnevner for mine søk mht. alder;
De fleste svarer ikke, ikke missforstå, men forstår.
Har du ikke bilde, glem videre prat. Jeg svarer, ok da, men kanskje vi kan dele, siden du også ikke har bilde.
Hvorfor har ikke du bilde??? Jeg svarer; jeg er en veldig kjent person her, derfor. Men bilde får du om ønske.
Flyttbar; nei, jeg er ikke, siden jobben min også er fra min bopel. Dette er ikke et hjemmekontor.
Men, nettdating er veldig bra, rett og slett super, om du er helt a-4.
Svar til trådsetter,
Jeg også ser her, og samme andre datingtjenester, samme tendens i mitt aldersrelaterte segment; Dame 65 år ønsker kjæreste fra 40 til 60.
Sorry, men jeg mener ikke no galt med dette, slett ikke, om respons, er du seriøs tar jeg den.
El Jefe
#5. Postet 12.03.2024 av El Jefe
Du må jo være aktiv og ta kontakt selv. Du kan ikke sitte i et hjørne med hendene i fanget, og forvente at drømmeprinsen tar kontakt.
Anonym
#6. Postet 14.03.2024 av Anonym
Tja, har besøkt en 2 - 3 andre datings, men dette er vel kun for noen få som bare er litt nysgjerrige på "markedet".
Dette er nå slik jeg oppfatter greia, noen få, besøk på min profil. Litt rart for meg er at jeg får noe "pepper" om jeg kontakter ei dame som er 10 - 15 år yngere.
Nå har jeg gjort litt sjekk på dette, jeg ser jo da at nesten alle som har sett/kontaktet min profil er ca 10 år eldere.
Dette gjelder ikke bare SD.
Så spørs det da, hva har jeg gjort feil tro.
Anonym
#7. Postet 22.03.2024 av Anonym
Det er ett velkjent problem, de fleste damer som sender melding er som oftest en god del eldre?
Anonym
#8. Postet 22.03.2024 av Anonym
Jeg er mann, og opplever det samme som deg. Lurer på om det bare er tilbakeholdene damer her, mange liker men så svarer jeg, ingen respons tilbake, hvorfor?
Anonym
#9. Postet 31.03.2024 av Anonym
Vell.. når alle som besøker profiler og blokker med en gang etterpå. Så skjønner jeg det er lite liv her inne😂
Venninna
#10. Postet 22.04.2024 av Venninna
Jeg tror nok man må være aktiv selv også. Ikke bare sitte på gjerde å vente.

Det jeg synes er mest overraskende på de henvendelsene jeg får, er at jeg er usikker på om de har fått med seg hva jeg søker🤷??? Jeg føler jo at jeg har vært tydelig, men det virker som om de antar noe som ikke står der, å det er egentlig litt synd. For tror nok det sitter mange på hver sin tue å venter at andre tar kontakt